Skravletråd April

Jeg er litt for vanemenneske.
Nå er søndagsmiddagen inntatt og fantorangen er på TV.
Da forteller hodet mitt meg at nå må jeg ned å skifte siden det er trening etter at Lille U er i seng.
Vel, den turen tok jeg ute i solen før i dag, likevel forteller hodet meg at nå er det på tide å skifte
Haha :) er også sånn vanedyr:p brudd i rutiner er kompliserte greier :p
 
Tusen takk [emoji5] Prøvd like lenge vi da ja [emoji5] Vi prøver på nr 1 [emoji173]️
Så spennende da! Kanskje vi havner i januar forumet sammen?! :)
 
Så spennende da! Kanskje vi havner i januar forumet sammen?! :)

Det hadde vært koselig [emoji7] Men jeg tror nok ikke pp6 blir vår mnd [emoji53] Mannen er begynt på medisin som skal hjelpe på kvaliteten hans, men det tar tid før den gir utslag. I tillegg tar jeg ingen medisiner denne runden. Har mer troen på pp7 eller 8 for min del :)
 
Det hadde vært koselig [emoji7] Men jeg tror nok ikke pp6 blir vår mnd [emoji53] Mannen er begynt på medisin som skal hjelpe på kvaliteten hans, men det tar tid før den gir utslag. I tillegg tar jeg ingen medisiner denne runden. Har mer troen på pp7 eller 8 for min del :)
Jeg har snart gått 1 mnd på vitex :) brukte det når jeg ble gravid med nr 1. Så spennende å se om det funker.
 
Jeg har snart gått 1 mnd på vitex :) brukte det når jeg ble gravid med nr 1. Så spennende å se om det funker.

Håper det klaffer for dere [emoji173]️[emoji257] Har hørt om vitex men ikke lest meg opp på det enda da gyn gir meg en hel haug med medisiner [emoji4]
 
Håper det klaffer for dere [emoji173]️[emoji257] Har hørt om vitex men ikke lest meg opp på det enda da gyn gir meg en hel haug med medisiner [emoji4]
Da ville jeg nok ikke blandet. Kan skape kluss :) når blir termin om det klaffer denne PP da ?
 
Klassisk.

Kommer inn på soverommet. "dårlig plass til mannen her gitt, lillemor ligger på tvers og tar det meste av 'hans side'"

Legger meg stille under dyna. Og oppdager en fot som rører seg. Gå sekunder senere har mannen all den plass han måtte ønske når han er ferdig på badet. Lillemor fant mamma. Og hun sover helst klin inntil meg.
Klistremerke barn er koselig men litt slitsomt
 
Hvordan går det her da? Flere som har kost seg i solen i dag ?
Jepp. Mye ute i hagen med lillemor på to som ikke kan være ute alene, mannen har lagt om dekk og vi har dels sett på og dels lekt, de store ungene har stort sett vært sammen med venner

Grillet hamburgere og spiste ute til ungenes store glede. Herlig å innlede grillsesongen
 
Back
Topp