Skravletråd April

Ja, prøver på første :) Han har dårlige svømmere, jeg har for tynn slimhinne og for små/umodne egg. Og jeg er 34 og han 36, så begynner å få dårlig tid i tillegg [emoji85]
Det er mange som får barn senere enn det så ikke la alderen stresse dere.
Det kan være en utfordring, ja, men det betyr ikke at det ikke kommer til å gå.
Masse lykke til videre
 
Musikk-korps eller Bergens helt egne buekorps? Buekorpsene innleder vel også marsjeringstiden nå omtrent.

Vi hadde øvingshelg bare vårt korps på skolen for rett og slett å begynne å forberede oss til sommersamling (alle korpsene i omegn, det er en festdag, Kristi himmelfartsdag, altså 10.5 og 17.5 så vi må øve på å marsjere og dele ut noter og de må vi øve på fremover.

Morsom, sosial, trivelig, nyttig og fin helg. Fredag kveld hadde vi prøving og bytte opp en størrelse eller to på uniformer og de yngste i hovedkorpset, inkl min sønn, fikk uniformer.

Veldig, veldig fornøyd med at alle fikk, det trodde jeg nemlig muligens ikke gikk litt tidligere i år, men det gikk akkurat.
Musikk korps ;) i Grieghallen :) buekorps er jo ett sikkert vårtegn her i Bergen:)
 
Spennende [emoji5][emoji1303] Jeg vet ikke når jeg har el denne runden. Veldig rart å ikke ha kontroll [emoji38][emoji85]
Hehe :) men kanskje like greit? Jeg tester alltid etter EL :)
 
Mm, men siden det er tredje og siste barnet så er det litt vemodig at denne tiden snart er over. Hun er jo to år og vokser etterhvert fra å sove sånn
Er det litt sånn at man nyter det ekstra da,kanskje ?
 
Har gjort det jeg også, men ser ikke helt vitsen denne runden. Må få mannens svømmere i form før jeg har noe særlig håp [emoji1]
Spennende :) plutselig klaffer det ;)
 
Back
Topp