Skravletråd April

Nja vi har ikke gitt opp håpet hvertfall men har vel mistet litt håp om å få barn nr 2
Det viste jeg ikke :) så plutselig er det nok en mini Kengu på vei? Så gøy!
 
Da ville jeg nok ikke blandet. Kan skape kluss :) når blir termin om det klaffer denne PP da ?

Har faktisk ikke sjekket det engang, så lite troen har jeg på denne runden [emoji85] Måtte sjekke nå, og da blir det ca 12. Januar :) Du da?
 
Jepp. Mye ute i hagen med lillemor på to som ikke kan være ute alene, mannen har lagt om dekk og vi har dels sett på og dels lekt, de store ungene har stort sett vært sammen med venner

Grillet hamburgere og spiste ute til ungenes store glede. Herlig å innlede grillsesongen
Dag to med grilling her! Elsker det :) koteletter, mais, pølser... nam nam!
 
Klistremerke barn er koselig men litt slitsomt
Mm, men siden det er tredje og siste barnet så er det litt vemodig at denne tiden snart er over. Hun er jo to år og vokser etterhvert fra å sove sånn
 
Har faktisk ikke sjekket det engang, så lite troen har jeg på denne runden [emoji85] Måtte sjekke nå, og da blir det ca 12. Januar :) Du da?
17. Januar :) vi hoppet over desember av ulike grunner...
 
Dag to med grilling her! Elsker det :) koteletter, mais, pølser... nam nam!
Hadde kjøpt sommmerkotteletter også men ungene fikk velge og tok burgere.

I går laga vi pizza inne siden jeg og eldste ikke kom hjem fra korps-uniform-øvingshelg-opplegget før klokka var rundt fem.
 
Hadde kjøpt sommmerkotteletter også men ungene fikk velge og tok burgere.

I går laga vi pizza inne siden jeg og eldste ikke kom hjem fra korps-uniform-øvingshelg-opplegget før klokka var rundt fem.
Så det var noe korps greier her i Bergen i helgen. Mye korps folk i sentrum.
 
Så spennende [emoji16] Jeg heier [emoji322][emoji322][emoji1303] Håper det blir full klaff! Ikke så lenge til du har el da?
Nei. Neste helg tenker jeg.
 
Så det var noe korps greier her i Bergen i helgen. Mye korps folk i sentrum.
Musikk-korps eller Bergens helt egne buekorps? Buekorpsene innleder vel også marsjeringstiden nå omtrent.

Vi hadde øvingshelg bare vårt korps på skolen for rett og slett å begynne å forberede oss til sommersamling (alle korpsene i omegn, det er en festdag, Kristi himmelfartsdag, altså 10.5 og 17.5 så vi må øve på å marsjere og dele ut noter og de må vi øve på fremover.

Morsom, sosial, trivelig, nyttig og fin helg. Fredag kveld hadde vi prøving og bytte opp en størrelse eller to på uniformer og de yngste i hovedkorpset, inkl min sønn, fikk uniformer.

Veldig, veldig fornøyd med at alle fikk, det trodde jeg nemlig muligens ikke gikk litt tidligere i år, men det gikk akkurat.
 
Back
Topp