Skravletråd April

Jeg er litt for vanemenneske.
Nå er søndagsmiddagen inntatt og fantorangen er på TV.
Da forteller hodet mitt meg at nå må jeg ned å skifte siden det er trening etter at Lille U er i seng.
Vel, den turen tok jeg ute i solen før i dag, likevel forteller hodet meg at nå er det på tide å skifte
 
Årets første grill-middag, inntatt ute. Deilig mat og herlig å spise ute.

Så kommer tiltaket
Alle har forsvunnet. Jeg må ta av bordet. (ungene leker i hagen, mannen skal bytte en pære på bilen og det var ikke så lett så han måtte gi seg da maten var klar.)

Så godt å bare legge seg tilrette på ute-sofaen (vi har hjørnesofa med spisebord ,kjøpte i fjor) og jeg elsker den. Selv i bare vår-april-sol.
Grillet her også men ikke første gang
 
Jeg er litt for vanemenneske.
Nå er søndagsmiddagen inntatt og fantorangen er på TV.
Da forteller hodet mitt meg at nå må jeg ned å skifte siden det er trening etter at Lille U er i seng.
Vel, den turen tok jeg ute i solen før i dag, likevel forteller hodet meg at nå er det på tide å skifte

Vil du så er det ingenting i veien for å ta en tur til.
 
Grillet her også men ikke første gang
Har forsåvidt spist pølse varmet på grill på campingen hos mamma og pappa, men vi pakket ut grillen etter vinteren i dag. Deilig. Men nå skyet det over, og det er jo bare sola som er varm. Så ikke like deilig ute nå
 
Hei! Kan jeg få være med her? [emoji5][emoji56] Er fra prøverforum teller 6.pp nå [emoji4]
 
Hvordan går det her da? Flere som har kost seg i solen i dag ?
 
Hei! Kan jeg få være med her? [emoji5][emoji56] Er fra prøverforum teller 6.pp nå [emoji4]
Er også i PP 6 ;) prøver på nr 3. Velkommen skal du være :)
 
Back
Topp