Skravletråd April

Vil bare sløve i senga i dag! Jeg har vært oppe, spist frokost og ryddet litt, men så tok jeg klesvasken på soverommet og la meg ned etterpå. Det er deilig å ligge her, spesielt når sola varmer, snøen smelter og en liten bris kiler over kroppen min innimellom.
Men ungene kom akkurat hjem, så jeg må stå opp og være mamma. Sukk :)
Hørtes godt ut å sløve litt :)
 
Kroppen er jaggu treig idag. Kommer meg aldri igang
 
Vil bare sløve i senga i dag! Jeg har vært oppe, spist frokost og ryddet litt, men så tok jeg klesvasken på soverommet og la meg ned etterpå. Det er deilig å ligge her, spesielt når sola varmer, snøen smelter og en liten bris kiler over kroppen min innimellom.
Men ungene kom akkurat hjem, så jeg må stå opp og være mamma. Sukk :)

Ingen kjære mor med unger i hus[emoji28]
 
Sitter ute jeg og ser på at yngste leker.

Mellomste er i hagen til naboen og hopper, men vi ser ikke trampolinen herfra så det har ikke lillemor skjønt. Hun har sett på trampolina vår (bare rammeverket, bestilt nytt sikkerhetsnett og setter ikke opp hoppeduk før det kommer en dag til uka) og fastslo at det går ikke an å hoppe i dag heller.
Eldste er hos en kompis, medbrakt nerf-pistol og de to "skuddene" han klarte å lokalisere, ettersom det kom sms om han kunne akkurat det.

Blir enklere til uka når nettet kommer.

Skrudd opp trampoline idag her også[emoji4] ikke en unge som bruker den, 3 stykk barn er inne å leker[emoji849]
 
Påtide å komme seg hjem fra det om skulle være en kjapp tur hos foreldrene mine. Yngste sovna på meg for over en time siden og vil ikke våkne :p
 
Herlig dag.

Mannen bytter dekk på bilen, vi er ute i hagen eller akkurat nå på verandaen, jeg ligger på sofaen ute og nyter sola, snart skal vi fyre opp grillen og innlede den sesongen. Rusket litt i hagen, funnet en rose som trolig har spredd seg fra naboen og tilsvarende finner hun en klatreplante jeg har men aldri husker hva er.
Her et vi inne alle nå men vært ute lenge da
 
Skrudd opp trampoline idag her også[emoji4] ikke en unge som bruker den, 3 stykk barn er inne å leker[emoji849]
Tre barn som veeeeeenter på at vår skal komme opp.
 
Årets første grill-middag, inntatt ute. Deilig mat og herlig å spise ute.

Så kommer tiltaket
Alle har forsvunnet. Jeg må ta av bordet. (ungene leker i hagen, mannen skal bytte en pære på bilen og det var ikke så lett så han måtte gi seg da maten var klar.)

Så godt å bare legge seg tilrette på ute-sofaen (vi har hjørnesofa med spisebord ,kjøpte i fjor) og jeg elsker den. Selv i bare vår-april-sol.
 
Back
Topp