Skravletråd April

Klassisk.

Kommer inn på soverommet. "dårlig plass til mannen her gitt, lillemor ligger på tvers og tar det meste av 'hans side'"

Legger meg stille under dyna. Og oppdager en fot som rører seg. Gå sekunder senere har mannen all den plass han måtte ønske når han er ferdig på badet. Lillemor fant mamma. Og hun sover helst klin inntil meg.

Hehe[emoji28] veldig klassisk ja!
Koselig men varmt?[emoji4]
 
Den er nok tung ja.

Hvor lenge er det denne reiseaktiviteten din varer? Tror du har sagt det før men ikke alt Sara husker. Type, om du sa halvannet år så husker jeg ikke når du sa det ;-)
Et års tid til regner jeg med
 
Vil bare sløve i senga i dag! Jeg har vært oppe, spist frokost og ryddet litt, men så tok jeg klesvasken på soverommet og la meg ned etterpå. Det er deilig å ligge her, spesielt når sola varmer, snøen smelter og en liten bris kiler over kroppen min innimellom.
Men ungene kom akkurat hjem, så jeg må stå opp og være mamma. Sukk :)
 
Sitter ute jeg og ser på at yngste leker.

Mellomste er i hagen til naboen og hopper, men vi ser ikke trampolinen herfra så det har ikke lillemor skjønt. Hun har sett på trampolina vår (bare rammeverket, bestilt nytt sikkerhetsnett og setter ikke opp hoppeduk før det kommer en dag til uka) og fastslo at det går ikke an å hoppe i dag heller.
Eldste er hos en kompis, medbrakt nerf-pistol og de to "skuddene" han klarte å lokalisere, ettersom det kom sms om han kunne akkurat det.

Blir enklere til uka når nettet kommer.
 
Vil bare sløve i senga i dag! Jeg har vært oppe, spist frokost og ryddet litt, men så tok jeg klesvasken på soverommet og la meg ned etterpå. Det er deilig å ligge her, spesielt når sola varmer, snøen smelter og en liten bris kiler over kroppen min innimellom.
Men ungene kom akkurat hjem, så jeg må stå opp og være mamma. Sukk :)
Lyst å sløve her også
 
Sitter ute jeg og ser på at yngste leker.

Mellomste er i hagen til naboen og hopper, men vi ser ikke trampolinen herfra så det har ikke lillemor skjønt. Hun har sett på trampolina vår (bare rammeverket, bestilt nytt sikkerhetsnett og setter ikke opp hoppeduk før det kommer en dag til uka) og fastslo at det går ikke an å hoppe i dag heller.
Eldste er hos en kompis, medbrakt nerf-pistol og de to "skuddene" han klarte å lokalisere, ettersom det kom sms om han kunne akkurat det.

Blir enklere til uka når nettet kommer.
Fin dag høres det ut som
 
Fin dag høres det ut som
Herlig dag.

Mannen bytter dekk på bilen, vi er ute i hagen eller akkurat nå på verandaen, jeg ligger på sofaen ute og nyter sola, snart skal vi fyre opp grillen og innlede den sesongen. Rusket litt i hagen, funnet en rose som trolig har spredd seg fra naboen og tilsvarende finner hun en klatreplante jeg har men aldri husker hva er.
 
Back
Topp