Skravletråd April

Ah hun har ikke egen seng nei
Nei, hun har ikke det. Dvs, joda, det står en liten seng her .Men den er full av esker og poser med barneklær, sånn inntil videre. For vi samsover jo. Jeg trives med det så ikke noe hast for meg. Har samsovet med de eldste også når de var små
 
Det er noe litt herlig i å få lov til å være så viktig i barnets liv. Det varer ikke evig. Eldstemann er igang med løsriving, foreldre er teite og venner blir etterhvert viktigere. Men jeg er glad han enda ikke er sluttet å sette pris på kos, han trenger mye kos.

Ja, det er et privilegium <3
 
Nei, hun har ikke det. Dvs, joda, det står en liten seng her .Men den er full av esker og poser med barneklær, sånn inntil videre. For vi samsover jo. Jeg trives med det så ikke noe hast for meg. Har samsovet med de eldste også når de var små
Skjønner
Vi samsov ogsp men litt kortere enn dere
 
Hele familien lekte I senga i morrest. Endte I putekrig mellom eldste og pappaen, mens yngste vekslet mellom å se på og å die. Puppen er nemlig ekstra god om morgenen <3
 
Satt på en vaskemaskin og det er alt jeg har gjort i dag...
Mer enn meg, jeg kom ut av dusjen nå.

Får hive på meg noe klær, snart frokost. Sånn egentlig ringer trolig naboen på i løpet av de neste fem minuttene...
 
Å er det fast tid hun ringer på?
Tja, hun kom stadig før frokost. Siden hun våkner tidlig starter de dagen tidlig. Men mora oppfatta i en bisetning at jeg ikke sender mine ut dør ti, så i hele fjor vår-sommer-utesesongen sto hun oftest på døra innen 10.05

Men ikke kommet i dag faktisk.
 
Back
Topp