Skravletråd April

Klassisk.

Kommer inn på soverommet. "dårlig plass til mannen her gitt, lillemor ligger på tvers og tar det meste av 'hans side'"

Legger meg stille under dyna. Og oppdager en fot som rører seg. Gå sekunder senere har mannen all den plass han måtte ønske når han er ferdig på badet. Lillemor fant mamma. Og hun sover helst klin inntil meg.
Såpass ja
 
Klassisk.

Kommer inn på soverommet. "dårlig plass til mannen her gitt, lillemor ligger på tvers og tar det meste av 'hans side'"

Legger meg stille under dyna. Og oppdager en fot som rører seg. Gå sekunder senere har mannen all den plass han måtte ønske når han er ferdig på badet. Lillemor fant mamma. Og hun sover helst klin inntil meg.

Awwwww <3 Ser det for meg <3
 
Mhm. Håper du finner en måte å få roet ned på i hverdagen samtidig som du får gjort det du skal. Bedre å forebygge enn å behandle, og treffer man veggen så kan man få vondt.
Har en kort uke neste uke.
Avspaserer halve torsdag og fri på fredag.
Uken etter derimot kommer til å bli et h***, men så er jeg også ferdig med eksamen etterpå
 
Vel, hun flytter seg i søvne, men søker mye mot meg ja.

Nå plager ikle det meg da, utenom når jeg havner for langt utpå kanten. Men hun skal vel over i egen seng sånn etterhvert.
 
Kommer til å være utrolig frustrerende å lande på Gardermoen etter allerede 3 netter hjemmefra og så ta et annet fly videre.
Gardermoen, bare 27 små km hjemmefra, og 10 minutter å gå fra der bilen er parkert....
Den er nok tung ja.

Hvor lenge er det denne reiseaktiviteten din varer? Tror du har sagt det før men ikke alt Sara husker. Type, om du sa halvannet år så husker jeg ikke når du sa det ;-)
 
Kommer til å være utrolig frustrerende å lande på Gardermoen etter allerede 3 netter hjemmefra og så ta et annet fly videre.
Gardermoen, bare 27 små km hjemmefra, og 10 minutter å gå fra der bilen er parkert....
Den er nok tung ja.

Hvor lenge er det denne reiseaktiviteten din varer? Tror du har sagt det før men ikke alt Sara husker. Type, om du sa halvannet år så husker jeg ikke når du sa det ;-)
 
Awwwww <3 Ser det for meg <3
Det er noe litt herlig i å få lov til å være så viktig i barnets liv. Det varer ikke evig. Eldstemann er igang med løsriving, foreldre er teite og venner blir etterhvert viktigere. Men jeg er glad han enda ikke er sluttet å sette pris på kos, han trenger mye kos.
 
Back
Topp