Skravletråd April

Skulle spist kveldsmat men når lille endelig sovnet så tør jeg ikke gå noe sted.
 
Sovnet oppå deg?
Nei ved puppen. Koblet henne av, Og 3 minutt etterpå ville hun ha mer. Koblet henne av da og da ligger hun og holder rundt armen min. Jeg er for trett til å bry meg. Og noen kilo for tung enda til at det ikke går greit å gi blaffen i kveldsmaten :hungover::p
 
Skulle spist kveldsmat men når lille endelig sovnet så tør jeg ikke gå noe sted.
Kjenner til den følelsen :p jeg sitter musestille i sofaen i frykt for å jinxe det og vekke begge :p vært ei sykt utrolig kveld allerede
 
Kjenner til den følelsen :p jeg sitter musestille i sofaen i frykt for å jinxe det og vekke begge :p vært ei sykt utrolig kveld allerede
Noe dritt det der. Men egentlig en lettelse når de endelig roer seg og :hilarious: så det er belønningen:p
 
Noe dritt det der. Men egentlig en lettelse når de endelig roer seg og :hilarious: så det er belønningen:p
Sant sant. Nettopp vært inne enda en tur hos yngste. Alene med de i kveld og kroppen er dritt fra før så tung kveld fra før :p men yngste fikk jeg ikke til å sovne før 22
 
Håper formen er bedre imorgen. Planen er å dra opp på jobben til gubben og kjøpe noe kjøtt fra ansattbutikken :) få fyllt opp frysern litt med rabattene de får :)
 
Slike rabatter kunne jeg også tenkt meg å ha på jobb..
Hva driver han med?
Hehe :p jeg må innrømme jeg liker den fordelen med jobben hans. :p Han er slakter så får tidvis gode rabatter på pølser,lam,kjøttdeig og sånt :) ryktes det skulle være noe bra tilbud på lammesteik jeg vil ha :p
 
Ååååå, lammestek, det er så nydelig..
Jaa. Lenge siden vi har hatt det. Det koster endel. Er verdt det, men har ikke prioritert det på matfronten :p men tenker at vi skal få kjøpt en bakke med kjøttdeig iallefall (18pakker), noen pølsepakker med tykk kjøttpølse (de er sykt mye bedre i nord enn i sør :p) litt karbonader, falukorv og lam :)
 
Back
Topp