Skravletråd April

Nydelig vårvær i dag. Sitter på terrassen og nyter sola mens lille sover i vogna [emoji274][emoji4] Kun t-skjorte og capribukse på, sokkene måtte også av [emoji4] Hva gjør dere i finværet?

Så deilig[emoji1]
Har tilbrakt dagen i møter jeg[emoji13]
 
Så deilig[emoji1]
Har tilbrakt dagen i møter jeg[emoji13]
Sittet inne og tastet på en datamaskin og sett sola ut vinduet over gangen jeg.

Ja, også fulgt mellomste på fotball da .da fikk jeg være ute.

Så dusja jeg toåringen som har vært i sandkassa sammen med andre toåringer. Mes pannebånd. Mao. Hodet fullt i sand
 
Gleder meg til jeg kan starte med det samme[emoji2] i helga..
Vi har litt begge deler, men skal rydde bort litt nå snart ja. Deilig. Bedre plass i gangen.

Jeg er jo relativt opptatt i helga da
 
Sittet inne og tastet på en datamaskin og sett sola ut vinduet over gangen jeg.

Ja, også fulgt mellomste på fotball da .da fikk jeg være ute.

Så dusja jeg toåringen som har vært i sandkassa sammen med andre toåringer. Mes pannebånd. Mao. Hodet fullt i sand

Hehe[emoji28] sikkert vårtegn det! Når halve sandkassa blir med inn[emoji23]
 
Vi har litt begge deler, men skal rydde bort litt nå snart ja. Deilig. Bedre plass i gangen.

Jeg er jo relativt opptatt i helga da

Her skal kun minstemann i bursdag på lørdag[emoji4] og mannen skal jobbe litt[emoji13]
Ellers har vi ledig helg![emoji1]
 
Her skal kun minstemann i bursdag på lørdag[emoji4] og mannen skal jobbe litt[emoji13]
Ellers har vi ledig helg![emoji1]
Eldste var i bursdag i dag.
I morgen møter jeg 1730 på skolen og han innen 18. Så han blir bare med meg. Han overnatter, jeg sover hjemme. Så er jeg på skolen mye av lørdag frem til 16, deretter har vi fri
 
Så bra[emoji4]
Hyl og skrik, men hårvask må til hyppigere på denne tiden av året, sånn er det bare.

Det er uansett et lite lag av sand i hodebunnen fra nå til oktober, er erfaringen fra de eldste.
 
Back
Topp