Skravletråd April

Det blir godt å skifte til sommersko også :D

Hvordan går det med gutten din og maten?
Han spiser litt mer i alle fall. Vi prater om hva kroppen trenger og hjernen trenger og jeg lager fristende matpakker og tilrettelegger for mest mulig mat.
 
Deilig å få bort vinterklær å få frem vårklær
Kengubarnet har nok jakker og sko ser jeg
Ja endelig! Her måtte vi kjøpe nye sko til eldste. Opp 2 størrelser siden i høst [emoji28]
 
Jeg så vårens første hestehov i dag :D
Det er skikkelig varmt her om dagen. Jeg gikk uten jakke ute i dag :D
Varmen skal visst holde seg neste uke og :D
Veldig deilig. Jeg fikk litt farge på armene i dag. Håper jeg kan sitte litt på terrassen de neste dagene [emoji1]
 
Så deilig[emoji1]
Har tilbrakt dagen i møter jeg[emoji13]
Huff, det er kjedelig [emoji51] Bra det er meldt fint til helga også [emoji4]
 
Hyl og skrik, men hårvask må til hyppigere på denne tiden av året, sånn er det bare.

Det er uansett et lite lag av sand i hodebunnen fra nå til oktober, er erfaringen fra de eldste.
Ikke bare her hårvask er en kamp? Er det vann i øynene som er den store frykten? [emoji51]
 
Hjemme igjen nå, og ingen reise neste uke :)
 
Så godt

Uken etter neste uke reiser jeg, men det er første gang i år, og bare en to dager tur til Oslo/Gardermoen (dag 1 i Oslo. Men hotell og dag 2 ved gardemoen så vidt jeg vet)
Uken etter neste uke drar jeg Gardermoen - Molde på mandag kveld, Molde - Trondheim på torsdag kveld og Trondheim - Gardermoen på fredag kveld.
3 netter på hotell i Molde, og en natt i Trondheim
 
Uken etter neste uke drar jeg Gardermoen - Molde på mandag kveld, Molde - Trondheim på torsdag kveld og Trondheim - Gardermoen på fredag kveld.
3 netter på hotell i Molde, og en natt i Trondheim
Hoi. Jeg har bare tirsdag til onsdag hjemmefra jeg.

For meg betyr det hotellfrokost! Dusj på morgenen! Tid til å lakke neglene sannsynligvis ! Og reisetid, et kjærkomment tilskudd til den slanke fleksitid-saldoen min....

For deg, jeg ble sliten av å lese det.
 
Aiai, been there done that ><
Det går heldigvis over :D
Tror det var magen. Hadde iallefall tidenes bæsjebleie senere og idag tidlig. Men leggerutiner har fått seg en knekk i det siste.
 
Back
Topp