Skravletråd April

Sant sant. Nettopp vært inne enda en tur hos yngste. Alene med de i kveld og kroppen er dritt fra før så tung kveld fra før :p men yngste fikk jeg ikke til å sovne før 22
Usj da. Kjipt når kroppen sin heller ikke spiller på lag. Jeg er på bedringens vei men fortsatt forkjølet og hes men kun feber på dagtid idag men merket hvor mye mindre jeg tåler da.
 
Usj da. Kjipt når kroppen sin heller ikke spiller på lag. Jeg er på bedringens vei men fortsatt forkjølet og hes men kun feber på dagtid idag men merket hvor mye mindre jeg tåler da.
Godt du er på bedringens vei :) tar litt tid ja etter sykdom før kroppen henger helt med :)
 
Treffer vel når det minst passer det der..
Vel blir han syk så har jeg ikke så mye valg.
Barna har vært mye syke til nå i år, og ofte mens jeg har vært borte så mannen har ikke så mange syktbarn dager igjen mens jeg har mange
 
Godt du er på bedringens vei :) tar litt tid ja etter sykdom før kroppen henger helt med :)
Stemmer det. En lang tur i strålende sol og vindstille så fikk jeg svetta ut litt feber :D
 
Idag var det nydelig vår vær her. Varmt og godt. Svettet i en tynn tynn jakke. Hadde feber men allikevel. Kunne bruke tynt skjerf for første gang på lenge. Deilig med en lang trilletur. Bikkja var helt utpest av varme.
 
Idag var det nydelig vår vær her. Varmt og godt. Svettet i en tynn tynn jakke. Hadde feber men allikevel. Kunne bruke tynt skjerf for første gang på lenge. Deilig med en lang trilletur. Bikkja var helt utpest av varme.
Så deilig.
Har vært i Bergensområdet noen dager nå, og været har vært fantastisk.
Masse sol og varmt :)
 
Håper formen er bedre imorgen. Planen er å dra opp på jobben til gubben og kjøpe noe kjøtt fra ansattbutikken :) få fyllt opp frysern litt med rabattene de får :)

Ooooh, rabatt på kjøtt er helt ok :D
 
Jeg skulle ut en kjapp tur, og fant ikke min egen jakke så jeg brukte mannens. Den er for stor for meg :eek:
Så deilig :D
 
Vel blir han syk så har jeg ikke så mye valg.
Barna har vært mye syke til nå i år, og ofte mens jeg har vært borte så mannen har ikke så mange syktbarn dager igjen mens jeg har mange
Må man, så må man.

Håper Lillemann er i bedre form i dag.
 
Back
Topp