Skravletråd April

God morgen alle sammen
Sooool ,fredag og lønningsdag , kan ikke bli bedre da :)( overser hodepine på fjerde dagen)
 
Eldste var i bursdag i dag.
I morgen møter jeg 1730 på skolen og han innen 18. Så han blir bare med meg. Han overnatter, jeg sover hjemme. Så er jeg på skolen mye av lørdag frem til 16, deretter har vi fri

Håper dere får en super helg![emoji1]
Du er flink Sara!
 
Hyl og skrik, men hårvask må til hyppigere på denne tiden av året, sånn er det bare.

Det er uansett et lite lag av sand i hodebunnen fra nå til oktober, er erfaringen fra de eldste.

Liker ikke å vaske håret?[emoji13]
 
God morgen alle sammen :D sooool og fint i dag. Og fredag. Da er det vel alltid god stemning? :d
 
Hva skal man finne på i dag da? De siste dagene har jeg blitt med på levering av eldste i barnehagen, men nå som mannen jobber dag igjen så kan jeg ikke bli med. Så nå Må vi vente i ca 6 timer, kanskje 7, før det kommer folk hjem! Jeg er som en Sim som ikke har vært ute av huset på en god stund :hilarious:
 
Håper dere får en super helg![emoji1]
Du er flink Sara!
Flink får vi, som jeg har sagt andre det ser vi når det er over

Jeg føler ikke at jeg har stålkontroll, men jeg har folk som hjelper meg som var med på å arrangere dette sist og jeg gjør det jo på ingen måte alene :)
 
Back
Topp