Skravletråd April

Jeg har visst vært kjerring i 16 år i dag, jeg
 
Haha, trodde det betydde noe annet ^^
Gratulerer :)
Ordet er både negativt og positivt alt etter så hvordan det uttales og sammenhengen.

Å kalle noen kjerring med grin på munnen er lite positivt, men smiler en mann kjærlig og kaller konen sin kjettingen sin er det positivt.
Samtidig betyr det å være et godt kjerringemne at en er en kvinne som vil bli en god kone og veldig positivt.
 
Imponert over det puslespillet vi fikk til i dag. Om vi ikke faktisk har glemt noen så har faktisk hele korpset uniform til 17. Mai! Noen legges opp i både ermer og ben, men det blir!

Må uten tvil kjøpe flere til neste år og der kommer utfordringen med fargen som ikke er standard og kjøp av en hel rull med stoff først før det kan begynne å lages uniformer. Den jobben må startes på om ikke så lenge og finansieres
 
Ordet er både negativt og positivt alt etter så hvordan det uttales og sammenhengen.

Å kalle noen kjerring med grin på munnen er lite positivt, men smiler en mann kjærlig og kaller konen sin kjettingen sin er det positivt.
Samtidig betyr det å være et godt kjerringemne at en er en kvinne som vil bli en god kone og veldig positivt.

Joda, men trodde du mente at du har gjort noe galt uten at du visste det, men så forstod jeg setningen. Jeg er bare veldig trøtt i dag :p
 
Back
Topp