Skravletråd April

Kjedelig når hårvask blir en kamp[emoji13]
Satse på at det går over!
Før eller siden så gjør det jo det. Det er ikke en kamp med de store. Bare ikke helt frivillig.
 
Flink får vi, som jeg har sagt andre det ser vi når det er over

Jeg føler ikke at jeg har stålkontroll, men jeg har folk som hjelper meg som var med på å arrangere dette sist og jeg gjør det jo på ingen måte alene :)

Det går helt sikkert fint[emoji1]
 
Det går helt sikkert fint[emoji1]
Kan i alle fall ikke klage på været .

En god del av dagen mellom 10 og 16 skal de være ute og marsjere.
Får ikke laste opp bilder i kveld, men værmelding er strålende sol og fra 12 til 19 eller 15 til 21 grader avhengig av om du spørr yr eller storm
 
Jeg er bare sååååååå klar for helg.
Selv om den er relativt opptatt første delen. Så e jeg bare klar for å komme igang med det liksom. Sitte her og glo (skulle jobbe) er bare frustrerende kjedelig/tungt i dag.

Og nå er helgen her!![emoji1][emoji1]
 
Og nå er helgen her!![emoji1][emoji1]
Jepp ,og jeg er klar for senga .

Men kom på at naboen muligens kommer med nøkkelen min. Eller ikke. Mannen ikke hjemme før om over en time
 
Jepp, hatt ekstremt mye å gjøre i dag, både med jobb og studier etter å ha vært å forretningsreise tirsdag - torsdag som er veldig koselig, men også ganske slitsomt..... og så kommer det man må ta igjen...
Uansett, fikk gjort det meste jeg skulle slik at jeg nesten får helt fri i helgen :)
Er bare småting igjen å gjøre på oppgaven som skal leveres på mandag
 
Jepp, hatt ekstremt mye å gjøre i dag, både med jobb og studier etter å ha vært å forretningsreise tirsdag - torsdag som er veldig koselig, men også ganske slitsomt..... og så kommer det man må ta igjen...
Uansett, fikk gjort det meste jeg skulle slik at jeg nesten får helt fri i helgen :)
Er bare småting igjen å gjøre på oppgaven som skal leveres på mandag
Så greit at du får litt helg og da. Alltid litt stress å reise synes jeg. Borte bra men hjemme best
 
Back
Topp