Skravletråd April

Ja, og spennende folk, like mye bygging at kontaktnettverk som faglig, men det var det også lagt opp til.

Begynner å bli litt lei hotellfrokoster :p
Et par ganger i året er greit, men når det blir 2-5 morgener i måneden så blir det litt mye
Faglig kontaktnettverk er viktig og gøy for arbeidet en driver med. Mange gode ideer som kan dukke opp.

Ja da skjønner jeg du er litt lei. :p
 
Hvilke planer har dere imorgen da ?
 
Faglig kontaktnettverk er viktig og gøy for arbeidet en driver med. Mange gode ideer som kan dukke opp.

Ja da skjønner jeg du er litt lei. :p
For å si det slik, jeg vet denne reisingen kommer til å ta slutt en gang, hadde jeg ikke vist det tror jeg det hadde blitt for mye.
Ok, jeg har lite i forhold til de som er borte i et par uker i strekk, men nå har jeg heller ikke valgt et slikt yrke...
Det største problemet er ta for øyeblikket er jobben min ganske uforutsigbar, må ganske ofte ut å reise på et par dagers varsel
 
For å si det slik, jeg vet denne reisingen kommer til å ta slutt en gang, hadde jeg ikke vist det tror jeg det hadde blitt for mye.
Ok, jeg har lite i forhold til de som er borte i et par uker i strekk, men nå har jeg heller ikke valgt et slikt yrke...
Det største problemet er ta for øyeblikket er jobben min ganske uforutsigbar, må ganske ofte ut å reise på et par dagers varsel
Ja det kan nok by på endel utfordringer og raske omrokkeringer. Høres ut som om dere får det til å fungere greit ? :) er jo kun deg selv som vet om det yrket eller antall reisedøgn vil være noe for deg i det lange løpet eller ei.
 
Vi skal ha svigers på lunsj I morgen. Jeg planlegger å prøve meg på ostemuffins :)
Og så har jeg kjøpt jord, så jeg håper å få sådd litt :D
Hva med deg?
Nam ostemuffins hørtes godt ut! Vi skal ha pappa på besøk og jeg sksl lage hjemmelaget pizza.
 
Ja det kan nok by på endel utfordringer og raske omrokkeringer. Høres ut som om dere får det til å fungere greit ? :) er jo kun deg selv som vet om det yrket eller antall reisedøgn vil være noe for deg i det lange løpet eller ei.
Jeg elsker yrket mitt.
Ut fra retningen jeg jobber innen kan det periodevis være litt reising, men nå er det ekstremt mye på grunn av et prosjekt.
Ellers å pleier det ikke være mer enn 2-4 reiser i året, nå er det 1-3 turer i måneden...
 
Back
Topp