Skravletråd April

Vekkeklokke på kl 7 en lørdagsmorgen etter å sittet oppe halve natten uten å ha klart å fikse ett eneste forumproblem...... #denfølelsen :(
Huff da, hørtes ikke godt ut.

Vekkerklokke i helga har jeg ikke. Mannen hadde, sånn i sjutiden ja. Jeg stoler på ungene. Innen klokka var halv sju hadde vi begge jentene i senga, yngste sover der da. Hun var ammet. Hadde gått ut av senga og gitt meg brillene mine. Ta på dem mamma. Kan du bytte bleien min? Jeg har tissa
 
Det er klart. Jeg har vekkerklokke i helga dersom jeg veldig må noe veldig tidlig. I dag skal jeg bare bort på skolen "etter at jeg har spist frokost", dvs nå. Men om jeg våkna seks eller sov helt til sju var ikke vesentlig. Heldigvis
 
God morgen jenter
 
Vekkeklokke på kl 7 en lørdagsmorgen etter å sittet oppe halve natten uten å ha klart å fikse ett eneste forumproblem...... #denfølelsen :(

Så kjedelig :(
Både at du har vært oppe så lenge og at du ikke fikk løst problemet. Men innsatsen er det ingenting å si på!
 
Jeg er susete I hodet! Må vekke meg selv opp litt og begynne å jobbe! Skal handle litt og så lage de muffinsene. Må dusje, men det gjør jeg mens muffinsene står i ovnen.
 
Imponert over det puslespillet vi fikk til i dag. Om vi ikke faktisk har glemt noen så har faktisk hele korpset uniform til 17. Mai! Noen legges opp i både ermer og ben, men det blir!

Må uten tvil kjøpe flere til neste år og der kommer utfordringen med fargen som ikke er standard og kjøp av en hel rull med stoff først før det kan begynne å lages uniformer. Den jobben må startes på om ikke så lenge og finansieres

Hurra, så deilig da![emoji1]
 
Back
Topp