Skravletråd April

Au au au. Bivirkningene av de siste tablettene jeg måtte begynne på er kommet. Sliter allerede med mye smerter i kroppen og leddsmerter. Bivirkninger på denne medisinen som er veldig vanlig er sterke leddsmerter. Nå føles det ut som leddene mine brenner :( gjør så vondt og ingenting kan fikse det
Høres lite ok ut
 
Jeg har masse jeg ikke nødvendigvis trenger, om jeg skal være streng, men det er de tingene jeg trenger som tar mest plass. Som f. Eks. møbler på stua, og kjøkkenutstyr :(

Møbler og kjøkkenutstyr må man jo nesten ha[emoji28]
 
Au au au. Bivirkningene av de siste tablettene jeg måtte begynne på er kommet. Sliter allerede med mye smerter i kroppen og leddsmerter. Bivirkninger på denne medisinen som er veldig vanlig er sterke leddsmerter. Nå føles det ut som leddene mine brenner :( gjør så vondt og ingenting kan fikse det
Huffda :sorry: kan jeg spørre hvilke medisiner du går på?
 
Au au au. Bivirkningene av de siste tablettene jeg måtte begynne på er kommet. Sliter allerede med mye smerter i kroppen og leddsmerter. Bivirkninger på denne medisinen som er veldig vanlig er sterke leddsmerter. Nå føles det ut som leddene mine brenner :( gjør så vondt og ingenting kan fikse det

Hjelper ikke med et varmt bad heller?[emoji849] eller dusj?
 
Skal du på tur igjen?[emoji4]

Mine planer er sofa og tidlig seng[emoji2]
Ca det er min plan også. Og en dusj. Den har mannen minnet meg på så den er gjennomført.

Egentlig trolig snart seng
 
Skal du på tur igjen?[emoji4]

Mine planer er sofa og tidlig seng[emoji2]
Skal en liten tur til Bergen.
Starter på Solstrand Spa Resort og slutter på Scandic Flesland
 
Da er det leggetid her. Ha en fin natt :happy:
 
Back
Topp