Skravletråd April

Gleder meg til barna finner ut at det faktisk er deilig å.sove :D
Mellomste, 7 år, vet det om morgenen. På kvelden er det umulig å sovne

Eldste derimot ,9 år, sovner stort sett greit. Men står også oftst opp av seg selv klokken seks. Særlig i helga
 
Så irriterende![emoji13] må jo la seg fikse?!

Ble til at vi byttet plass på setene. For lillejentas bilsete bruker jo setets belter, ikke bilens. Og siden bilen vil stramme men ikke slakke ut så funekr det jo fint :D Mannen fikk løsnet beltet, men vi skiftet likevel bare sånn i tilfelle :)
 
Au au au. Bivirkningene av de siste tablettene jeg måtte begynne på er kommet. Sliter allerede med mye smerter i kroppen og leddsmerter. Bivirkninger på denne medisinen som er veldig vanlig er sterke leddsmerter. Nå føles det ut som leddene mine brenner :( gjør så vondt og ingenting kan fikse det

Ånei :(
Men da må du vel slutte med dem da?
 
Ble til at vi byttet plass på setene. For lillejentas bilsete bruker jo setets belter, ikke bilens. Og siden bilen vil stramme men ikke slakke ut så funekr det jo fint :D Mannen fikk løsnet beltet, men vi skiftet likevel bare sånn i tilfelle :)

Bra dere fant en løsning[emoji2]
 
Huffda :sorry: kan jeg spørre hvilke medisiner du går på?
Isotretnoin eller hvordan det nå skrives. Får ille betennelser gjennom og etter hvert svangerskap så nå var det nok. Nå skal det bort. Det i tillegg til noensln heter tramagetic sliter på kroppen :/
 
Hjelper ikke med et varmt bad heller?[emoji849] eller dusj?
Har ikke badekar. Skulle ønske vi hadde det :p
Nei. Dusjen hjalp ikke noen. Må være forsiktg med å ikke dusje for lenge pga vannet. Redd for å bli fri siden alle rundt oss er det
 
La meg tidlig, men fortsatt trøtt[emoji13]
Trøtt og treig her. Sovna (som vanlig) til igjen og ender opp med å være litt sent ute. Ungene rekker skolen, jeg bare kommer litt senere enn optimalt på jobb. Jeg har fleksitid, men jeg må jo gå tidlig også for å hente jentene og rekke korps.
 
Isotretnoin eller hvordan det nå skrives. Får ille betennelser gjennom og etter hvert svangerskap så nå var det nok. Nå skal det bort. Det i tillegg til noensln heter tramagetic sliter på kroppen :/
Håper medisinene løser problemet i det minste, men hørtes ille ut å ha det sånn.
 
Jeg liker ikke morgenene... Synes de kommer for brått på! Snart "klar" for jobb...
 
Back
Topp