Skravletråd April

Har ikke badekar. Skulle ønske vi hadde det :p
Nei. Dusjen hjalp ikke noen. Må være forsiktg med å ikke dusje for lenge pga vannet. Redd for å bli fri siden alle rundt oss er det

Fri for vann??[emoji15]
 
Trøtt og treig her. Sovna (som vanlig) til igjen og ender opp med å være litt sent ute. Ungene rekker skolen, jeg bare kommer litt senere enn optimalt på jobb. Jeg har fleksitid, men jeg må jo gå tidlig også for å hente jentene og rekke korps.

Misunner deg fleksitid[emoji2]
Og fort gjort å sovne igjen![emoji28]
Ha en fin dag på jobb!
 
Awwww. Så en reklame for Talkmore nettopp. En som ikke klarte å komme ut foran kompisene på ishockeylaget. Så viste det seg at de visste det alle sammen, og det var ok. Veldig søt reklame <3
 
Håper medisinene løser problemet i det minste, men hørtes ille ut å ha det sånn.
Takk. Håper det jeg og. At noe av smertene blir borte når huden er bra og jeg kan slutte på de iallefall :)
 
Endelig ferdig på dialogmøte med jobben. Et års sykemelding på dagen i morgen. Og da begynner aap. Og jeg er gaaanske sikker på jeg mottar en oppsigelse snart
 
Endelig ferdig på dialogmøte med jobben. Et års sykemelding på dagen i morgen. Og da begynner aap. Og jeg er gaaanske sikker på jeg mottar en oppsigelse snart

Kjedelig, men det er vel ikke forventet at du kommer deg tilbake i arbeid på en ganske lang stund?
 
Takk. Håper det jeg og. At noe av smertene blir borte når huden er bra og jeg kan slutte på de iallefall :)
Krysser fingrene

Har du noe estimat på hvor lang tid det kan ta?
 
Back
Topp