Skravletråd April

Hjelpepinne har jeg bare erfaring med ved fletter?
 
Ser på sumo jeg

Sumo, Netflix, hbo, NRK, vi har abb og app og what-not og mannen og alle tre ungene bruker det. Sumo vet jeg ikke om vi har lenger forresten. Må evt sjekke

Jeg bare falt av verden med tv da det gikk over på sånt.
 
Ahh. Mye styr å organisere øvingshelg ja.
Korpset. Dirigent. Skolen booket. So far so good.

Brannvern-runde med rektor er planlagt.

Liste over de som skal overnatte har jeg.

Jobber med liste over hvem som skal lage mat og mail som skal sendes ut.

Melkefri diett på tre. Nøttefri på min er enklere.

Blæ, savner pc'n min. Får låne mannens, men der er ikke passordet lagret og det husker jeg ikke, til korpsmailen altså. Skriver det nok på mobil.

Mye å holde styr på
 
Ahh. Mye styr å organisere øvingshelg ja.
Korpset. Dirigent. Skolen booket. So far so good.

Brannvern-runde med rektor er planlagt.

Liste over de som skal overnatte har jeg.

Jobber med liste over hvem som skal lage mat og mail som skal sendes ut.

Melkefri diett på tre. Nøttefri på min er enklere.

Blæ, savner pc'n min. Får låne mannens, men der er ikke passordet lagret og det husker jeg ikke, til korpsmailen altså. Skriver det nok på mobil.

Mye å holde styr på
Mye å holde styr på ja! Du er flink.
 
Mye å holde styr på ja! Du er flink.
Tja. Det får vi se når lørdagen er over .om jeg klarte det ;-)

(de overnatter fredag til lørdag, skal ha uniformprøving/tilpassing/bytting på fredag og marsjering og spilling på lørdag. Taco og kos fredag kveld)
 
Tja. Det får vi se når lørdagen er over .om jeg klarte det ;-)

(de overnatter fredag til lørdag, skal ha uniformprøving/tilpassing/bytting på fredag og marsjering og spilling på lørdag. Taco og kos fredag kveld)
Full rulle alså. Hvor i landet er det ? Bet det skal være korps arrangement i helgen her også.
 
God morgen.

Trøtt.

Dro meg ut av senga og ble møtt av en gutt som trengte akutt øyedråper. Pollen-eksplossjon av hassel og or, som han er allergisk mot.
Så må jeg bare finne ork til å ikke bli sittende på badegulvet etter han gikk da. Vaske meg og kle på meg og ordne hår og sånn. For jeg skaø helst på jobb litt før 08.55 i dag siden jeg må være på skolen før 15.30 for den brannvern-runden jeg snakket om i går kveld, i forbindelse med øvingshelga på skolen.
 
Back
Topp