Skravletråd April

Ahh. Mye styr å organisere øvingshelg ja.
Korpset. Dirigent. Skolen booket. So far so good.

Brannvern-runde med rektor er planlagt.

Liste over de som skal overnatte har jeg.

Jobber med liste over hvem som skal lage mat og mail som skal sendes ut.

Melkefri diett på tre. Nøttefri på min er enklere.

Blæ, savner pc'n min. Får låne mannens, men der er ikke passordet lagret og det husker jeg ikke, til korpsmailen altså. Skriver det nok på mobil.

Mye å holde styr på

Du har litt å holde styr på ja[emoji38]
Flink du!
 
God morgen.

Trøtt.

Dro meg ut av senga og ble møtt av en gutt som trengte akutt øyedråper. Pollen-eksplossjon av hassel og or, som han er allergisk mot.
Så må jeg bare finne ork til å ikke bli sittende på badegulvet etter han gikk da. Vaske meg og kle på meg og ordne hår og sånn. For jeg skaø helst på jobb litt før 08.55 i dag siden jeg må være på skolen før 15.30 for den brannvern-runden jeg snakket om i går kveld, i forbindelse med øvingshelga på skolen.

Håper du har en fin dag Sara[emoji1]
 
Her er det skikkelig vår i dag! Sååå digg!
 
Kengubarnet hadde besøk av en kompis, nå har han dratt og kengubarnet er på fotballbanen med noen andre
 
Erfaring med nytt sikkerhetsnett på trampolinen ? Å lage egen tråd om det gir ingen svar. Her leser i alle fall noen


Ikke aå lett å få tak i original, kan jeg kjøpe et annet til samme diameter? Eller må vi kjøpe ny trampoline fordi butikken ikke lenger selger samme merke og derfor neppe ekstradeler ?
 
Erfaring med nytt sikkerhetsnett på trampolinen ? Å lage egen tråd om det gir ingen svar. Her leser i alle fall noen


Ikke aå lett å få tak i original, kan jeg kjøpe et annet til samme diameter? Eller må vi kjøpe ny trampoline fordi butikken ikke lenger selger samme merke og derfor neppe ekstradeler ?
Ingen aning dessverre
 
Erfaring med nytt sikkerhetsnett på trampolinen ? Å lage egen tråd om det gir ingen svar. Her leser i alle fall noen


Ikke aå lett å få tak i original, kan jeg kjøpe et annet til samme diameter? Eller må vi kjøpe ny trampoline fordi butikken ikke lenger selger samme merke og derfor neppe ekstradeler ?
Ingen erfaring med det dessverre.
 
God kveld. Ligger her og ammer, snart gått halvannen time. Økedøgn?
 
Back
Topp