Skravletråd April

God morgen
Våknet med samme hodepine og kvalme som jeg la meg med :(
Håper den gir seg i løpet av dagen
 
Ahh. Mye styr å organisere øvingshelg ja.
Korpset. Dirigent. Skolen booket. So far so good.

Brannvern-runde med rektor er planlagt.

Liste over de som skal overnatte har jeg.

Jobber med liste over hvem som skal lage mat og mail som skal sendes ut.

Melkefri diett på tre. Nøttefri på min er enklere.

Blæ, savner pc'n min. Får låne mannens, men der er ikke passordet lagret og det husker jeg ikke, til korpsmailen altså. Skriver det nok på mobil.

Mye å holde styr på
Flink du er
 
Awwww. Så en reklame for Talkmore nettopp. En som ikke klarte å komme ut foran kompisene på ishockeylaget. Så viste det seg at de visste det alle sammen, og det var ok. Veldig søt reklame <3

Ikke sett[emoji4] hørtes søt ut!
 
Endelig ferdig på dialogmøte med jobben. Et års sykemelding på dagen i morgen. Og da begynner aap. Og jeg er gaaanske sikker på jeg mottar en oppsigelse snart

Så kjipt[emoji13] men det tar vel en stund før du er tilbake i arbeid?
 
Som jeg sa i går, vi får se når helgen er over

Det er første gang jeg arrangerer noe slikt, drt blir vel lettere ettrhvert når jeg vet en del ting.

Som f.eks at i alle fall to av de melkefri egentlig bare er laktosefri :) venter på avklaring på tredje

Jeg skulle bare hatt noen timer til i døgnet!
 
God morgen.

Trøtt.

Dro meg ut av senga og ble møtt av en gutt som trengte akutt øyedråper. Pollen-eksplossjon av hassel og or, som han er allergisk mot.
Så må jeg bare finne ork til å ikke bli sittende på badegulvet etter han gikk da. Vaske meg og kle på meg og ordne hår og sånn. For jeg skaø helst på jobb litt før 08.55 i dag siden jeg må være på skolen før 15.30 for den brannvern-runden jeg snakket om i går kveld, i forbindelse med øvingshelga på skolen.

Ha en fin dag :)
 
Back
Topp