Skravletråd April

Jeg tok feil. Mellomste er vel og merke lagt. Men sover ikke
 
Idiotbil! Får ikke løsnet på beltet på lillemors side, så vi måtte flytte henne til andre siden. Det betyr igjen at vi ikke kan ta en tur ut som en familie, siden vi nå kun har fungerende belter på 3 seter. Tar ikke med det i midten, for Lillejentas setet får ikke plass der.

Så irriterende![emoji13] må jo la seg fikse?!
 
Se tråden "skal skal ikke , strikkepinner" på hobbyforumet eller du kommer straks til det her i denne tråden.

Men altså, kjøp eller ikke kjøp eller kjøp av hva .ang strikkepinner

Aha, håper du finner ut av det[emoji28]
 
Hånden ja.

Plager ham visst.

Jeg vet ikke om det er fallet påskeaften, kanonballen lørdag eller kombinasjonen. Men han burde kanskje i retrospek sluppet forball. For hånden ble selvsagt truffet og gutten sint
Åh skjønner, ikke lett det der
 
Au au au. Bivirkningene av de siste tablettene jeg måtte begynne på er kommet. Sliter allerede med mye smerter i kroppen og leddsmerter. Bivirkninger på denne medisinen som er veldig vanlig er sterke leddsmerter. Nå føles det ut som leddene mine brenner :( gjør så vondt og ingenting kan fikse det
 
Au au au. Bivirkningene av de siste tablettene jeg måtte begynne på er kommet. Sliter allerede med mye smerter i kroppen og leddsmerter. Bivirkninger på denne medisinen som er veldig vanlig er sterke leddsmerter. Nå føles det ut som leddene mine brenner :( gjør så vondt og ingenting kan fikse det
Hørtes slett ikke bra ut !
 
Åh skjønner, ikke lett det der
Ikke lett nei.

Han bruker den jo. Brukket er den nok ikke, men forslått eller forstuet er den nok. Helt hva som er årsaken er vel en kombinasjon. Men hva vi skal gjøre er heller ikke godt å vite.
 
Men i dag føler jeg for p slutte å jobbe og ta heltidsjobb som mamma.

Det går i meldinger hit og dit og organisering av øvingshelg, barnepass i den sammenheng. Forslått arm, spilling, knust mobil, ferie i barnehagen og i det hele tatt.

Matt.

Og jeg har en time igjen på jobb før jeg skal skaffe middag, hente i bhg og sfo, hjem og lage middag, se til armen, høre om jeg likevel får ham på forball siden det visstnok går bedre med den, og se til lekser og. Ja. Sliten allerede

Hørtes ut som en travel dag[emoji38]
Håper det går bra med armen?
 
Back
Topp