Skravletråd April

Må trene, ta kjøkkenet og legge Lillejenta. Sistnevnte viser seg å være en utfordring i kveld.
Legging utfordrende her også. Hun er fortsatt våken

Og eldstemann er sint.
 
Utfordrende med legging her og i kveld. Ingen som er trøtte visstnok [emoji14]
 
Utfordrende med legging her og i kveld. Ingen som er trøtte visstnok [emoji14]
Samme her. Har vært sånn i en uke nå. Endelig er det stille, før var begge i seng kl 19 [emoji20]
 
Hun sovnet nå heldigvis så jeg får gå og finne ut hva som plager ham.

Mannen er der altså, han er ikke alene. Antar det dreier seg om at jeg overtalte ham til å prøve fotball. Og den vonde hånden .på et vis.
 
Hun sovnet nå heldigvis så jeg får gå og finne ut hva som plager ham.

Mannen er der altså, han er ikke alene. Antar det dreier seg om at jeg overtalte ham til å prøve fotball. Og den vonde hånden .på et vis.
Skjønner
Lykke til
 
Legging utfordrende her også. Hun er fortsatt våken

Og eldstemann er sint.

Lillejenta er fremdeles våken hun og. Nå tok pappaen over. Hun er ikke fornøyd! Men nå har hun fått utallige omganger med pupp, og jeg har blitt kløpet over alt og slått og tråkket på og alt mulig rart, så jeg trenger en pause! Hun er jo trøtt, men nekter å sove ><
Er det blitt natt hos dere enda?
 
Lillejenta er fremdeles våken hun og. Nå tok pappaen over. Hun er ikke fornøyd! Men nå har hun fått utallige omganger med pupp, og jeg har blitt kløpet over alt og slått og tråkket på og alt mulig rart, så jeg trenger en pause! Hun er jo trøtt, men nekter å sove ><
Er det blitt natt hos dere enda?
Bare eldste som ikke sover. Men snart tenker jeg
 
Skjønner
Lykke til
Hånden ja.

Plager ham visst.

Jeg vet ikke om det er fallet påskeaften, kanonballen lørdag eller kombinasjonen. Men han burde kanskje i retrospek sluppet forball. For hånden ble selvsagt truffet og gutten sint
 
Back
Topp