Skravletråd April

Så lei av rot! Jeg trenger et større hus til alt jeg har! Det er ikke det at jeg har så mye, men men huset er så lite at det er ting over alt. Stua ser alltid rotete ut, selv om vi bare har vanlige møbler her. Liker ikke :(

Trenger du alt du har da?[emoji23]
Billigere å kvitte seg med det man ikke trenger enn å kjøpe nytt hus[emoji28]
 
Men i dag føler jeg for p slutte å jobbe og ta heltidsjobb som mamma.

Det går i meldinger hit og dit og organisering av øvingshelg, barnepass i den sammenheng. Forslått arm, spilling, knust mobil, ferie i barnehagen og i det hele tatt.

Matt.

Og jeg har en time igjen på jobb før jeg skal skaffe middag, hente i bhg og sfo, hjem og lage middag, se til armen, høre om jeg likevel får ham på forball siden det visstnok går bedre med den, og se til lekser og. Ja. Sliten allerede
 
Ligger på sofaen og venter på at risen skal koke... Zzzz
 
Når lille dier og sovner, ja da sitter jeg bare her. Syk og orker ikke gå med vogna.
 
Syk enda her. Lille virker og noe medtatt.. godt vi er hjemme og ikke skal rekke noe.
 
Trenger du alt du har da?[emoji23]
Billigere å kvitte seg med det man ikke trenger enn å kjøpe nytt hus[emoji28]

Jeg har masse jeg ikke nødvendigvis trenger, om jeg skal være streng, men det er de tingene jeg trenger som tar mest plass. Som f. Eks. møbler på stua, og kjøkkenutstyr :(
 
Vært ute på tur med lillemor. Hver av oss med en barnevogn. Hennes var dog passende for en dukke, men inneholdt Kattegutt og Kattekjerra.
 
Back
Topp