Skravletråd april

Kjempegodt. Lærte meg nettopp selv. I påsken Så ikke så veldig dreven enda. Men øyeblikk ferdig med genser nr 2 da i det minste.

Ah. Er hu i en periode hvor hu ikke vil sove alene ? [emoji85]

Jeg kan å strikke, hvertfall det grunnlegende. Bare ikke tålmodighet til det[emoji85] Har jo strikket en genser og faktisk[emoji6]
Ville ikke sove alene i gårkveld, men da det først starter så har vi det gående noen kvelder før det snur igjen[emoji4] pleier ikke være noe problem ellers.
 
Så uttolig digg med vårvær, ja! Jeg har sitti ute og hørt på mini som lekte med mormor. Men nå har vi kommet hjem igjen. Sambo og 4-åringen rydder litt i boden så vi har plass til å putte ting dit fra roterommet som skal bli barnerom. Lurer i grunn litt på hvordan vi skal få plass [emoji23]

Deilig[emoji2][emoji7] måtte det bli slik lenge[emoji4] Vi lurer veldig på hvor vi skal gjøre av alt som står på rommet til lille også. Tenkte ho skulle få flytte inn på eget rom snart[emoji4]
 
Ganske vanskelig oppgave i dette tempoet[emoji23]
Ja, men nå har jeg dyttet inn et par ekstra her.

Mannen skal på trening i kveld så dersom ungene sovner greit kan jeg sikkert skrive en del

(og vri hjerna for 15 nye tråder eller noe sånn)
 
Kjempegodt. Lærte meg nettopp selv. I påsken Så ikke så veldig dreven enda. Men øyeblikk ferdig med genser nr 2 da i det minste.

Ah. Er hu i en periode hvor hu ikke vil sove alene ? [emoji85]
Du imponerer noe helt ekstremt med det tempoet!
 
Ja, men nå har jeg dyttet inn et par ekstra her.

Mannen skal på trening i kveld så dersom ungene sovner greit kan jeg sikkert skrive en del

(og vri hjerna for 15 nye tråder eller noe sånn)
Så bra.
Skulle egentlig ha trent i kveld jeg også, men ryggen min tilsier at jeg bør vente til i morgen.
Trenger også noen tråder og ikke minst innlegg i dag
 
Back
Topp