Skravletråd april

Treninger motivasjon til å komme meg på trening i dag! I verste fall ut en liten gå tur. Dørstokkmila er hard:(
 
Ja. Er jo det. Føler oss sikkert ensomme her på tur og orden innimellom. Større sjanse for å treffe nye også å prate med da :) Når noen er på jobb, er noen hjemme og omvendt. Så er jo ikke alltid man treffer noen her når man selv er her :D
Dess flere som stikker innom. Dess større sjangs for at vi treffer noen ja :-)
 
Nye tråder[emoji6] men innlegg er jo også bra[emoji4]
Trenger begge deler.
Syns den vesken er litt for fin, men tror egentlig ikke jeg vil klare det
 
Jeg kan å strikke, hvertfall det grunnlegende. Bare ikke tålmodighet til det[emoji85] Har jo strikket en genser og faktisk[emoji6]
Ville ikke sove alene i gårkveld, men da det først starter så har vi det gående noen kvelder før det snur igjen[emoji4] pleier ikke være noe problem ellers.
Har ikke tålmodighet til det jeg heller derfor tar det en evighet
 
Blir så utrolig lettere til sins. Og det å slippe et tonn med klær for å gå ut døra[emoji7]
Herlig det.

Men det er ganske kaldt enda. Ungene kaster jakka når de går på trampolinen så jeg sier de får ta en fleecegenser i stedet for jakke så de ikke blir så kalde...
 
Jeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.

"Hei! [emoji4]"

Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]

Hei!![emoji1] vi er kjempesøte!! Koselig om du vil henge her med oss også[emoji1]
 
Back
Topp