Skravletråd april

Føler mest for å kollapse på sofaen... Egentlig allerde....

Jeg har kollapse i stolen mens tuppa sover, men må snart vekke hvis ho skal sovne igjen i kveld[emoji4] Ble bare så dau etter å vært ute halve dagen[emoji28]
 
Jeg har kollapse i stolen mens tuppa sover, men må snart vekke hvis ho skal sovne igjen i kveld[emoji4] Ble bare så dau etter å vært ute halve dagen[emoji28]
Sitter i verandadøren og holder øye med snuppa som leker på verandaen jeg
 
Sitter i verandadøren og holder øye med snuppa som leker på verandaen jeg

Så godt at det endelig går ann å gjøre det[emoji2]
Liker vinteren litt, men elsker våren(da det blir varmere og det er sol) og sommeren.
 
Kunne ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke[emoji85] høres så koselig ut, også er det jo så utrolig godt med hjemmestrikka klær[emoji2]
Her blir det en rolig kveld forran tvn, hvis ikke snuppa nekter å sovne alene i kveld og. Da blir det senga og bv eller Suits på mobilen[emoji6]
Kjempegodt. Lærte meg nettopp selv. I påsken Så ikke så veldig dreven enda. Men øyeblikk ferdig med genser nr 2 da i det minste.

Ah. Er hu i en periode hvor hu ikke vil sove alene ? [emoji85]
 
Så uttolig digg med vårvær, ja! Jeg har sitti ute og hørt på mini som lekte med mormor. Men nå har vi kommet hjem igjen. Sambo og 4-åringen rydder litt i boden så vi har plass til å putte ting dit fra roterommet som skal bli barnerom. Lurer i grunn litt på hvordan vi skal få plass [emoji23]
 
Åja, også skal vi på restaurant å spise middag i dag [emoji1] Jeg digger å ha bursdag selv om jeg blir 35 [emoji23]
 
Ikke sant?

Prøver å verve noen flere inn her så vi får litt mer liv :-)
Ja. Er jo det. Føler oss sikkert ensomme her på tur og orden innimellom. Større sjanse for å treffe nye også å prate med da :) Når noen er på jobb, er noen hjemme og omvendt. Så er jo ikke alltid man treffer noen her når man selv er her :D
 
Åja, også skal vi på restaurant å spise middag i dag [emoji1] Jeg digger å ha bursdag selv om jeg blir 35 [emoji23]
Gratulerer så masse :D Alder er bare ett tall [emoji14] Jeg elsker også å fylle år. Er så koselig å få masse oppmerksomhet den ene ďagen [emoji7] Nyt restauranten [emoji169]
 
Back
Topp