Skravletråd april

Da har jeg kun hals igjen å strikke. Så sy sammen under ermer og feste tråder. Det nærmer seg [emoji7]
 
Hei[emoji4] Sola skinner og det er rimelig ålreit å være til i dag[emoji6] utrolig hva været gjør med en! Enn med deg?
Det er helt sant. Blir så godt humør med engang det er sol :) Solen skinner her og, men kunne godt ha regnet for min del, så ikke alle Sol dagene blir brukt opp mens jeg må være inne :p Lille og pappaen har vannkopper, så kommer meg ikke ut. Kanskje like greit for skal ha selskap for største i morgen, så burde begynne å vaske og bake litt etterhvert.
 
Det er helt sant. Blir så godt humør med engang det er sol :) Solen skinner her og, men kunne godt ha regnet for min del, så ikke alle Sol dagene blir brukt opp mens jeg må være inne :p Lille og pappaen har vannkopper, så kommer meg ikke ut. Kanskje like greit for skal ha selskap for største i morgen, så burde begynne å vaske og bake litt etterhvert.

Ja, her har det snødd hele uka, så godt med sol. Æsj, så kjett å måtte være inne[emoji53] Får håpe det blir flere dager med sol. Masse god bedring til sjuklingene dine[emoji4]
Blir en del som må ordnes til selskap ja, så sliksett er det jo greit man uansett må være inne[emoji4]
 
Jeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.

"Hei! [emoji4]"

Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]
 
Jeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.

"Hei! [emoji4]"

Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]

Hei [emoji2]

Jeg og har tenkt å prøve meg her nå[emoji4] og jeg gadd heller ikke lese alt[emoji6]
 
Jeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.

"Hei! [emoji4]"

Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]
Heisann og velkommen :D Jo flere, jo bedre :D
 
Bare sitte og strikke litt

Gjøre ferdig genseren jeg strikker :D Ellers blir det rolig foran tv :D

Kunne ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke[emoji85] høres så koselig ut, også er det jo så utrolig godt med hjemmestrikka klær[emoji2]
Her blir det en rolig kveld forran tvn, hvis ikke snuppa nekter å sovne alene i kveld og. Da blir det senga og bv eller Suits på mobilen[emoji6]
 
Jeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.

"Hei! [emoji4]"

Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]
Velkommen skal du være :-)

Over midtnatt startes nok en ny tråd for mai. Men i dag er det siste timene av april. :-)
 
Back
Topp