Skravletråd april

Snart bursdag her. Heldig med været gitt. Utebursdag nemlig :):)
 
Veldig flink.

Han tar "kjøkkentjenesten" de fleste dager etter at jeg er i seng. Mot det er oppvasken mitt ansvar egentlig.

I kveld "opererer" han vifta på badet som ikke har gått rundt på så lenge jeg kan huske. Han påstår den virket da vi flyttet inn. Men den sliter. Fikk den til å starte, men kombinasjonen av at den er slurvete montert (ikke helt rett i forhold til til hullet så da skrur vi litt ekstra godt dvs for langt, inn her så står det litt rettere....) og årevis med støv bak som ikke er mulig å nå for å få ut på noe fornuftig vis.... Så er det tungt for den. Kompressert luft på flaske og et skrujern til å pirke med har fått den til å starte i alle fall....

Handyman du har[emoji2] kjekt at vifta funker!
 
Vi har et løselig plastpose-system som ikke er organisert og ikke er merket og det viser seg at jenteklær str 80 ligger i samme pose som guttetøy 92, for min svigerinne har levert tilbake det de hadde lånt av oss til min nevø og niese....

Hehe, da må det sortering til[emoji12]
 
Handyman du har[emoji2] kjekt at vifta funker!
Nei, den funker ikke. Han prøver. Den går litt. Den stopper. Han prøver. Den går litt.

I dag er den støvsuget. Den prøver. Den stopper.

Og han lar seg irritere og skal få det til.... Det kan han sikkert bruke hele helga på og være like langt ;-)
 
Back
Topp