Skravletråd april

Skulle på trilletur. Forberedt på at hun ville gå litt selv og bæres i meitai før hun skulle sove o vogna.

En god halvtime senere.... Fortsatt ikke kommet oss noe sted. Hun ville gå selv ja. I hagen og leke med søster....
 
Skulle på trilletur. Forberedt på at hun ville gå litt selv og bæres i meitai før hun skulle sove o vogna.

En god halvtime senere.... Fortsatt ikke kommet oss noe sted. Hun ville gå selv ja. I hagen og leke med søster....
He he kom ikke så langt nei
 
He he kom ikke så langt nei
Ikke langt nei.

En anelse oppgitt. Hun skulle sove. Hun er 16 mnd og trenger en dubb på dagen.

Jeg har mye å gjøre. Som ikke er å tasse rundt i hagen etter ei jente på 16 mnd som skal sove. Som klatrer ut av vogna og hyler så naboene kvepper om jeg forsøker ta henne i bæreselen som hun vanligvis elsker.
 
Skulle på trilletur. Forberedt på at hun ville gå litt selv og bæres i meitai før hun skulle sove o vogna.

En god halvtime senere.... Fortsatt ikke kommet oss noe sted. Hun ville gå selv ja. I hagen og leke med søster....
Det kjenner jeg til. Er sånn her og for tiden [emoji14]
 
Men altså. 5330 innlegg nå. Mål 6000 om 11 timer.
Det er 61 innlegg i timen. Et i minuttet.
 
21 minutter senere.
Ingen innlegg. 21 innlegg på etterskudd ;-)
 
Da er vi på vei for å hente ungene :)
 
Nei, den funker ikke. Han prøver. Den går litt. Den stopper. Han prøver. Den går litt.

I dag er den støvsuget. Den prøver. Den stopper.

Og han lar seg irritere og skal få det til.... Det kan han sikkert bruke hele helga på og være like langt ;-)

Uff da, håper han får det til![emoji4]
 
Back
Topp