Skravletråd april

Håper du får en strålende dag på jobbb;)
Takk takk :D kan bare bli bedre:D løp for å rekke bussen som skulle gå halv sju. Bare for å finne ut at den ikke gikk på søndager [emoji23] så fikk dagens trening overstått hvertfall [emoji23] måtte jo løpe hjem og hente bil og :) håper du får en nydelig dag du og :D
 
God morgen ladys!!
Umulig å sovne lenge når sola stikker og brenner inn av vinduet og fuglene hyskriker... my gooood!!!!
Det var en annen beskrivelse av egentlig samme som i går, men da var du påfallende mer optimistisk ;-)
 
Mannen snorker så nå sto jeg opp
La sammen klær og hengte opp klær
Snuppa våkna
Bade(t) sa hun klart

Jeg har gjennomført den tidligere avtalen om at søndager står mannen opp. Så jeg ligger og sløver og mannen og snuppa har vært på badet og gått opp

Deilig.
 
Ser den ;) hva står ellers på planen i dag da?? Jeg tenkte jeg skulle få prøvd å vasket vinduene.. Ser ikke ut. Bokstavelig talt [emoji23] [emoji23]
Burde sikkert vi også
Men om du så det frustrasjonsinnlegget mitt om rot og klær i går. Så forstår du sikkert hvorfor planen her i huset er å rydde og organisere og kvitte oss med ting og få huset litt mer levelig.
 
Ja, er jo så fint vær :D våkna av fuglelvitter. Kan ikke klage da:D men hadde det ikke vært for jobb så hadde jeg nok sovet et par timer til [emoji23]
Hører faktisk ingen fugler jeg.

Like utenfor soverommet vårt står.... Vel. Man kan ikke kalle det et tre. En pill råtten trestamme. (guttungen synes det er gøy å sette strå inn i den for det er altså mulig å sette dem inn i hull i treet så det står sikkert 100+ strå ut fra den...) i alle fall. På den er det en fuglekasse. Og jeg har sett fugler som flyr inn med "forsyninger".

Og der hørte jeg en også


Men sånn utenom den ene jeg nå hørte så har jeg lyttet. Og hører hunden puste der hub sover under trappa utenfor døra mi

Men nå har en fugl våknet :-)
 
Takk takk :D kan bare bli bedre:D løp for å rekke bussen som skulle gå halv sju. Bare for å finne ut at den ikke gikk på søndager [emoji23] så fikk dagens trening overstått hvertfall [emoji23] måtte jo løpe hjem og hente bil og :) håper du får en nydelig dag du og :D
Må bare gå en vei da. Oppover :-)
 
Takk takk :D kan bare bli bedre:D løp for å rekke bussen som skulle gå halv sju. Bare for å finne ut at den ikke gikk på søndager [emoji23] så fikk dagens trening overstått hvertfall [emoji23] måtte jo løpe hjem og hente bil og :) håper du får en nydelig dag du og :D
Nei så kjipt!!! Håper du ikke har så langt hjemmenifra og til busstoppet da.
 
Burde sikkert vi også
Men om du så det frustrasjonsinnlegget mitt om rot og klær i går. Så forstår du sikkert hvorfor planen her i huset er å rydde og organisere og kvitte oss med ting og få huset litt mer levelig.
Skjønner den. Flink er du! [emoji1]
 
Back
Topp