Skravletråd april

Lasagne er sånn mat som hver gang vi lager det tenker jeg "hvorfor gjør vi ikke det oftere?"
Ja. Ikke sant? Jeg også. Men virker som mannens mage ikke er helt enig med den dessverre [emoji85]
 
Vi hadde akebursdag i februar i år. Sånn helt nøyaktig ca en av to dager det vsr mulig å ake. (reelt hadde vi skolen for selskap men ba dem ta med utetøy og akebrett)
Det er da kjekt ja. Men regner som regel her [emoji23] De få gangen har vi hatt boksen av når det har vært opphold og litt sol [emoji14]
 
Tempoet falt

Tar seg vel opp klokken "ungene i seng" sånn i 20-tiden kanskje?
 
Ja, her har det snødd hele uka, så godt med sol. Æsj, så kjett å måtte være inne[emoji53] Får håpe det blir flere dager med sol. Masse god bedring til sjuklingene dine[emoji4]
Blir en del som må ordnes til selskap ja, så sliksett er det jo greit man uansett må være inne[emoji4]
Da er det ekstra godt med sol:) Takk, de begynner heldigvis å komme seg nå. Er ekstra som må ordnes i dag, har ikke fått gjort så mye når alle 3 har vært syk :p Men har fått vasket opp og laget gelelokket til ostekaken, så er jo godt på vei :p
 
Jeg orker ikke å lese 179 sider, så jeg bare hopper inn her og sier hei.

"Hei! [emoji4]"

Og satser på å joine skrabletråden her for fult i mai. Hvis dere er like søte her som alle inne på terminforumet mitt[emoji1]
Har ikke vært her så mye selv, men ønsker deg velkommen hvertfall :D mange koselige folk her:D
 
Ja, men nå har jeg dyttet inn et par ekstra her.

Mannen skal på trening i kveld så dersom ungene sovner greit kan jeg sikkert skrive en del

(og vri hjerna for 15 nye tråder eller noe sånn)
15 tråder igjen? Du har jo noen timer da:D lag noen leker på "våre leker" på terminforum feks? :)
 
Har du troen? :)
Nja

Det et helt gjennomførbart.

Men ikke alene

Jeg har ikke lov å skrive så mange innlegg uten ar andre skravler mellom

Hvilket jo er en regel jeg uten å mene det har strukket litt i dag. Folk er plutselig borte...
 
Back
Topp