Skravletråd april

Men for hver gang jeg regner stiger antallet i minuttet vi trenger da.

Det var 1,5 for en time siden

Nå er det 2.2
 
Ja, men stor forskjeld på ull og dress og bare dra en prakdress over strømpebukse og body[emoji4]
Våren er litt skummel, så greit å ha på noe. Men skjønner dem veldig godt når det gjelder å ikke ha på jakke[emoji4]
Skjønner den med jakke på trampolina ja derfor ber jeg om varm genser
 
Men for hver gang jeg regner stiger antallet i minuttet vi trenger da.

Det var 1,5 for en time siden

Nå er det 2.2
Det får vi gjøre noe med
 
Så flink da. :D syns det var litt gøy også jeg. Når man så fremgangen
Men tålmodighetsprøve ja.

Ja fort gjort. Slik er minste her i hus også [emoji14]

Super enkel så gikk unna og da er det jo morro. Så må vel prøve meg igjen snart[emoji6]
 
Jeg har lyst å strikke kjekkasgenser til eldste

Garnet som selges med oppskriften er utsolgt i blå som jeg tror han vil ha

Og må håndvaskes.

Jeg strikket den til ham da han var to i et annet garn men klarer ikke huske hvilket.

Jeg vil finne noe som tåler vask. Og ikke er for tykt. Men passer oppskriften selvsagt. Og den har jeg mistet fra sist så den må jeg kjøpe og det har jeg ikke gjort for jeg vet ikke hva jeg skal stikke den i. Men det får jeg jo ikke gjort noe med uten å vite strikkefasthet etc så da bør jeg jo ha den. Oppskriften er i to garn så ikke bare bare å bytte synes jeg

Også må jeg vel høre om han vil ha en da
 
Da er det ekstra godt med sol:) Takk, de begynner heldigvis å komme seg nå. Er ekstra som må ordnes i dag, har ikke fått gjort så mye når alle 3 har vært syk :p Men har fått vasket opp og laget gelelokket til ostekaken, så er jo godt på vei :p

Det er det virkelig[emoji4] og det har tørket opp såpass så snuppa fint kan leke i hagen uten å bli klissvåt med en gang. Så godt det er på tur i riktig rettning. Ikke noe gøy å være syk[emoji17]
Skal du ha mange kaker da?
 
Ja, men nå har jeg dyttet inn et par ekstra her.

Mannen skal på trening i kveld så dersom ungene sovner greit kan jeg sikkert skrive en del

(og vri hjerna for 15 nye tråder eller noe sånn)

Verdt et forsøk[emoji1] jeg er med det jeg klarer!
 
Back
Topp