Skravletråd april

Jada :) har vært på drive thru mækkern for søndagsmiddag nå [emoji23] kjørte farmor til flyplassen, og ble sultne på vei hjem [emoji23]

Så greit med lettvind middag da[emoji6] og mækkern er grei en gang i blandt[emoji4]
 
Merkelig det der.

Det gjorde ikke min forresten.

Jeg satte på i morges og glemte hele greia, gikk på trilletur og hørte trommelen var i gang når jeg kom hjem. Da husket jeg at jeg hadde vasket noe sengetøy i morges

Mannen funker bedre enn meg på husarbeid...
Jøss, heldig du [emoji14]
Det hadde aldri i verden skjedd idenne heimen [emoji14] haha
 
Jeg har lyst å strikke kjekkasgenser til eldste

Garnet som selges med oppskriften er utsolgt i blå som jeg tror han vil ha

Og må håndvaskes.

Jeg strikket den til ham da han var to i et annet garn men klarer ikke huske hvilket.

Jeg vil finne noe som tåler vask. Og ikke er for tykt. Men passer oppskriften selvsagt. Og den har jeg mistet fra sist så den må jeg kjøpe og det har jeg ikke gjort for jeg vet ikke hva jeg skal stikke den i. Men det får jeg jo ikke gjort noe med uten å vite strikkefasthet etc så da bør jeg jo ha den. Oppskriften er i to garn så ikke bare bare å bytte synes jeg

Også må jeg vel høre om han vil ha en da
Hva med å ta med oppskriften til en garnbutikk og be dem hjelpe deg?
Går fint an å bruke et annet type garn så lenge det har samme strikkefasthet på samme pinnestørrelse
 
Var ikke spesielt behagelig nei[emoji23]
Hehe, sånn kan det gå når man leker..
Mannen til ei på jobb vrikka foten på rutsjebane her igår.. Skulle leke og tulle med ungene. Sånn kan det gå, det er takka liksom [emoji14]
 
Tada! Eldste sin genser ferdig. Måtte prøves på meg da. Så tenker jeg strikker den i str S til meg også :D

ec40cff3d873cddcb28811d0230d09d9.jpg
 
Godt med både Sol og langhelg :)
Går så bra her. Hatt en uke der de 3 jeg bor med har hatt vannkopper. Begynner å bli lei av å være inne alle mann :p Så satser på mye sol fremover

Uff da[emoji849] du har hatt det før du eller?
God bedring til de syke[emoji4]
 
Back
Topp