Hei [emoji2]
Jeg og har tenkt å prøve meg her nå[emoji4] og jeg gadd heller ikke lese alt[emoji6]
Så koselig at dere har funnet veien inn[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei [emoji2]
Jeg og har tenkt å prøve meg her nå[emoji4] og jeg gadd heller ikke lese alt[emoji6]
Så flink da.Jeg kan å strikke, hvertfall det grunnlegende. Bare ikke tålmodighet til det[emoji85] Har jo strikket en genser og faktisk[emoji6]
Ville ikke sove alene i gårkveld, men da det først starter så har vi det gående noen kvelder før det snur igjen[emoji4] pleier ikke være noe problem ellers.
Planer for kvelden da dere?[emoji4]
Her i hus er alle enten sen høst eller vinter. Så sjelden eller aldri hatt fint vær å være ute i. KjedeligVeldig kjekt![]()
TakkDu imponerer noe helt ekstremt med det tempoet!
Åja, også skal vi på restaurant å spise middag i dag [emoji1] Jeg digger å ha bursdag selv om jeg blir 35 [emoji23]
Tenk så god samvittighet en kan ha når en slenger seg i sofaen etterpåTreninger motivasjon til å komme meg på trening i dag! I verste fall ut en liten gå tur. Dørstokkmila er hard![]()
Åh. Det var snadderKos deg med maten
Helt santDess flere som stikker innom. Dess større sjangs for at vi treffer noen ja![]()
Her er straks taco klart. Det barna ønska seg for i dagNomnom !
Akkurat nå er heller ikke tempoet så galt hellerAltså 84 i timen eller 1,5 i minuttet (avrundet)
Det skal ikke være umulig. Men vi får se hvor mange som skravler i kveld
Tenk så god samvittighet en kan ha når en slenger seg i sofaen etterpå![]()
Helt sant detAkkurat nå er heller ikke tempoet så galt heller
Det er lenge siden jeg har hatt. Godt det ogsåHåper maten smakte[emoji1] her var det lasagne idag[emoji1]
Det er ikke så ille det nei. Kjedelig er det også [emoji23] Så tommelopp for den daTrue true! Men er skikkelig lat i dag. Eller... Vært litt flink da. Har vasket bil innvending og utvendig [emoji106][emoji85]
Okt og des på barna her. Sommer på meg daHer i hus er alle enten sen høst eller vinter. Så sjelden eller aldri hatt fint vær å være ute i. Kjedelig![]()
Lasagne er sånn mat som hver gang vi lager det tenker jeg "hvorfor gjør vi ikke det oftere?"Det er lenge siden jeg har hatt. Godt det også![]()
Vi hadde akebursdag i februar i år. Sånn helt nøyaktig ca en av to dager det vsr mulig å ake. (reelt hadde vi skolen for selskap men ba dem ta med utetøy og akebrett)Her i hus er alle enten sen høst eller vinter. Så sjelden eller aldri hatt fint vær å være ute i. Kjedelig![]()
Kjekt med varme da hvertfallOkt og des på barna her. Sommer på meg da![]()