Skravletråd april

Snøløv genseren er jo så kjempefin også, har lyst på den til snuppa mi[emoji4] kanskje jeg skal strikke lik til oss, eller få oldemora til å strikke til snuppa[emoji28]
Den er råfin. Eneste grunnen til jeg lærte meg å strikke. Ville ha den selv. Men har nå strikka den til hu på 6.5 år og hu på 11 år. Så nå er det min tur gitt Endelig!
 
Så fin[emoji4] Æsj, jeg må også ha noe til konfirmasjon om to helger[emoji87] men så utilpass med kroppen etter svangerskap og fødsel og helt feil spising nå under amming[emoji85][emoji17]
Uff ja. Da er det virkelig kjedelig å finne seg noe. Men det finnes masse fint der ute. Jeg elsker 50tallskjoler. Syns de holder figuren min uavhengig av hvilken str det er :)
 
Det er så nedtur hvis man har planer om å kose seg også blir det skytteltraffik imellom rom. Eller man ender opp innpå rommet[emoji28][emoji4]
Er for tiden på.gulvet ved siden av minste sin seng, men det ser ut til å gå riktig vei hvertfall :D
 
Her blir det en tur på trening, ellers bare sofaen og film[emoji4] hvis ikke snuppa må ha selskap på rommet, da blir det senga og bv[emoji4]

Hvor gammel er snuppa?[emoji2]
Håper hun sover fint og du kan slappe av i sofa[emoji2]
 
Jeg har lyst å strikke kjekkasgenser til eldste

Garnet som selges med oppskriften er utsolgt i blå som jeg tror han vil ha

Og må håndvaskes.

Jeg strikket den til ham da han var to i et annet garn men klarer ikke huske hvilket.

Jeg vil finne noe som tåler vask. Og ikke er for tykt. Men passer oppskriften selvsagt. Og den har jeg mistet fra sist så den må jeg kjøpe og det har jeg ikke gjort for jeg vet ikke hva jeg skal stikke den i. Men det får jeg jo ikke gjort noe med uten å vite strikkefasthet etc så da bør jeg jo ha den. Oppskriften er i to garn så ikke bare bare å bytte synes jeg

Også må jeg vel høre om han vil ha en da

Hva er kjekkasgenser?[emoji4]
 
Den var stilig :D
Ja [emoji7] Matcher tatoveringene mine på vristene perfekt (cupcakes) [emoji23][emoji7][emoji7]

Kjolen ble laga for meg tror jeg.

Når jeg gikk i butikken for å prøve den, kom eieren ut med den fra bakrommet i min str. Hu hadde holdt en av til meg [emoji23] Jeg hadde ikke spurt en gang [emoji23][emoji56]
 
Tamara legger ut topp 100 mai i morgen om vi får 6000 i denne tråden i løpet av kvelden
Altså totalt i tråden. Hvert innlegg er nummerert så lett å følge med.
Ser du numrene på appen og?
 
Back
Topp