Var veldig koreligHadde du det koselig igår??[emoji1][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig koreligHadde du det koselig igår??[emoji1][emoji173]️
Fikk brått en slik trang når vi kjørte forbiHehe, lyst på shopping??[emoji1]
Kjempegodt. Lærte meg nettopp selv. I påsken Så ikke så veldig dreven enda. Men øyeblikk ferdig med genser nr 2 da i det minste.
Ah. Er hu i en periode hvor hu ikke vil sove alene ? [emoji85]
Åja, også skal vi på restaurant å spise middag i dag [emoji1] Jeg digger å ha bursdag selv om jeg blir 35 [emoji23]
Veldig kjektKoselig og herlig når man kan feire ute![]()
Så uttolig digg med vårvær, ja! Jeg har sitti ute og hørt på mini som lekte med mormor. Men nå har vi kommet hjem igjen. Sambo og 4-åringen rydder litt i boden så vi har plass til å putte ting dit fra roterommet som skal bli barnerom. Lurer i grunn litt på hvordan vi skal få plass [emoji23]
Var veldig kjektSå digg
God ettermiddag ja[emoji1] du gjør?
Koste oss masse.Kos dere i bursdag[emoji1]
Ja, men nå har jeg dyttet inn et par ekstra her.Ganske vanskelig oppgave i dette tempoet[emoji23]
Vår og sommer er deilig jaSå godt at det endelig går ann å gjøre det[emoji2]
Liker vinteren litt, men elsker våren(da det blir varmere og det er sol) og sommeren.
Ellers så får jeg pøse it i kveld?Æsj, så dumt da. Håpe det kommer en ny mulighet for å vinne bæreselen[emoji4]
Du imponerer noe helt ekstremt med det tempoet!Kjempegodt. Lærte meg nettopp selv. I påsken Så ikke så veldig dreven enda. Men øyeblikk ferdig med genser nr 2 da i det minste.
Ah. Er hu i en periode hvor hu ikke vil sove alene ? [emoji85]
Gratulerer med dagen.Åja, også skal vi på restaurant å spise middag i dag [emoji1] Jeg digger å ha bursdag selv om jeg blir 35 [emoji23]
Vår og sommer er deilig ja
Ellers så får jeg pøse it i kveld?
Om jeg klarer
Så bra.Ja, men nå har jeg dyttet inn et par ekstra her.
Mannen skal på trening i kveld så dersom ungene sovner greit kan jeg sikkert skrive en del
(og vri hjerna for 15 nye tråder eller noe sånn)
Takk takk. PrøverSnart i mål[emoji1] flinke du!
Innlegg dere snakker om?Da er det bare å pøse på[emoji6]