Skravletråd april

Ikke sett noe plakater om tivoli faktisk
 
Når man kan sove lenge. Så man legger seg igjen etter unger gikk til skolen og innser at man rett og slett var trøtt for 30 min siden og ikke nå lengre. Vel... Får stå opp da. Gjerne gjøre noe fornuftig også da [emoji39]
Det er typisk [emoji14]
 
Skulle bare amme før en lang trilletur i nydelig vær. Jeg vil ut og gå. Langt. Klekke pokemonegg og nyte været.

Snuppa sovna på fanget. Får jeg henne sovende ned i vogna tro?
 
God fredag alle <3 Har dere en fin dag? Vi har hatt barnefri, noe som passet godt da hodet mitt har kvelt meg i natt igjen. Ble så skuffa i går. Fikk sms fra sykehuset om at timen min var avlyst! Jeg ble så lei meg. Skal dog få ny time så raskt de klarer, men ene nevrologen var blitt syk... Og det forstår jeg de ikke kan styre. Surt allikevel. Blitt oppfordret til å kontakte legevakt ved intens hodepine og oppkast, så får vel tørre å ta min plass å ringe nestegang. Ellers er det fredagsTaco på menyen, og ny pc på vei. Savner lille allerede, enda hun bare har vært borte et halvt døgn! Ser henne igjen snart. Planer for langhelgen?
 
Er det tivoli i byen der dere bor denne helgen?? Det er det her. Fast greie med tivoli 1 mai helgen. Usikker på om vi skal.. syntes rett og slett det er for dyrt og for mye ræl...
Usikker. De stod der for en uke siden eller noe, men bor litt utenfor så ikke sjekket nå. Mye penger for simple greier, ja. Nesten bedre å bruke pengene på Tusenfryd om man bor i nærheten.
 
Skulle bare amme før en lang trilletur i nydelig vær. Jeg vil ut og gå. Langt. Klekke pokemonegg og nyte været.

Snuppa sovna på fanget. Får jeg henne sovende ned i vogna tro?
Gikk det bra? :P Mi er så var på sånt... Nå er hun 14 måneder da. Men så fort hun treffer madrassen på sprinkelsenga eller vogna skulle en tro hun aldri hadde sovnet.
 
Back
Topp