Skravletråd april

Ha en fin fredag alle sammen

Sol her , håper de sa feil på radioen i hår når de spådde de kaos pga snø
 
God fredagsmorgen, forresten.

Sola skinner, ser jeg. Håper det fortsetter :-)
 
Når man kan sove lenge. Så man legger seg igjen etter unger gikk til skolen og innser at man rett og slett var trøtt for 30 min siden og ikke nå lengre. Vel... Får stå opp da. Gjerne gjøre noe fornuftig også da [emoji39]
 
Når man kan sove lenge. Så man legger seg igjen etter unger gikk til skolen og innser at man rett og slett var trøtt for 30 min siden og ikke nå lengre. Vel... Får stå opp da. Gjerne gjøre noe fornuftig også da [emoji39]
Sånn var det her å. Enda jeg ikke sovnet før halv 5 i dagtidlig. Så nå har jeg satt på en klesvask, støvsuget, ryddet kjøkkenet og vasket kjøleskapet... Klar for helg :)
 
Sånn var det her å. Enda jeg ikke sovnet før halv 5 i dagtidlig. Så nå har jeg satt på en klesvask, støvsuget, ryddet kjøkkenet og vasket kjøleskapet... Klar for helg :)
Så herlig da :D Godt når det er ferdig.

Tok selv på onsdag alt i huset helst. Inkl inni ovn og oppi sofa. Foruten gulv og støv og sånt noe. Burde vel tatt kjøleskapet også.

Barna tok sine rom i går.

Så jeg vasker bamsene dems i dag rett og slett [emoji23] Må vel til innimellom det også så
 
Holy shit!! Hvordan klarte du så mange på en dag?
Hadde noen møter utenfor huset der jeg har kontor.
Er et lite stykke å gå fra kontoret til banen, og fra bane til møte.
Og så må man jo tilbake igjen også.
Er også et lite stykke å gå fra kontoret til barnehagen.
I tillegg hadde jeg en treningsrunde i går kveld som alene var nesten 20.000 skritt
 
Så herlig da :D Godt når det er ferdig.

Tok selv på onsdag alt i huset helst. Inkl inni ovn og oppi sofa. Foruten gulv og støv og sånt noe. Burde vel tatt kjøleskapet også.

Barna tok sine rom i går.

Så jeg vasker bamsene dems i dag rett og slett [emoji23] Må vel til innimellom det også så
Så effektiv du er da :)
 
Er det tivoli i byen der dere bor denne helgen?? Det er det her. Fast greie med tivoli 1 mai helgen. Usikker på om vi skal.. syntes rett og slett det er for dyrt og for mye ræl...
 
Back
Topp