Skravletråd april

Jeg er nå oppe i 32.677 skritt i dag :)

Innmari aktiv dag det da

Min dag også "aktiv" på sitt vis, men mer HEKTISK enn AKTIV egentlig. Ikke tid til å gå til skolen for foreldresamtale, for vi hadde altså 75 min fra den var ferdig til
*hente i bhg
*Lekser (delvis samtidig med at jeg hentet i bhg og delvis samridig med middag)
*Middag
*Skifte og fikse hår
*Kjøre til danseforestilling og helst ikke komme for sent.

JEg fikk sms fra mamma "vi har parkert, er dere inne?" og "vi har tatt av plass til dere på et bord" kom 5 min senere, begge disse ankom min telefon FØR vi kom oss ut i bilen, ettersom den første av dem kom 20 min etter at jeg parkerte her hjem fra bhg. Og vi trengte faktisk 30 minutter på å spise og kle på og få alle ut i bilene viste det seg. (5 min til matlaging = pizaboller i mikro)
 
Innmari aktiv dag det da

Min dag også "aktiv" på sitt vis, men mer HEKTISK enn AKTIV egentlig. Ikke tid til å gå til skolen for foreldresamtale, for vi hadde altså 75 min fra den var ferdig til
*hente i bhg
*Lekser (delvis samtidig med at jeg hentet i bhg og delvis samridig med middag)
*Middag
*Skifte og fikse hår
*Kjøre til danseforestilling og helst ikke komme for sent.

JEg fikk sms fra mamma "vi har parkert, er dere inne?" og "vi har tatt av plass til dere på et bord" kom 5 min senere, begge disse ankom min telefon FØR vi kom oss ut i bilen, ettersom den første av dem kom 20 min etter at jeg parkerte her hjem fra bhg. Og vi trengte faktisk 30 minutter på å spise og kle på og få alle ut i bilene viste det seg. (5 min til matlaging = pizaboller i mikro)
Hørtes litt slitsom ut.

Hadde noen møter utenfor kontoret i dag med litt å gå mellom kontoret og banen, og banen og møtet.
Har også et lite stykke å gå fra jobb til barnehagen.
I tillegg trente jeg i kveld, og bare treningsturen i seg selv gir nesten 20.000 skritt
 
Back
Topp