Skravletråd april

Idag igjen, så langhelg. Må prøve å få bestilt en tannlegetime også. Kjenner ei tann bakerst har knukket i to og skjærer meg nå inn i kinnet :( Fryktelig ubehagelig.

Velvel. De advarte om det når jeg skulle prøve den sarotexen. Var 3-4 mnd på den det, så ødela den ene tanna mi :o Hurra liksom... Heldigvis helt bakerst. Så når de trekker den vises det ikke da :)

Huffda :( Håper du får ordnet det raskt! Hva er Sarotex?
 
God ettermiddag, eller noe sånt. I dag stod jeg opp 13.00 :O Galskap. Men hodet ga meg juling i natt, så hadde ikke sjangs. Mannen og lille dro ut og besøkte jobben hans :) I kveld skal hun til farmor, og være der i morgen så mannen kan være med meg på sykehuset. Dommedag føles det ut som. Det verste er at min store frykt er å bli avvist, alt annet føles helt greit å få høre. Alltid vært sånn. Aldri blitt avvist [emoji14]
 
Huffda :( Håper du får ordnet det raskt! Hva er Sarotex?
Tabletter jeg fikk av nevrologen som skulle hjelpe mot daglig hodepine. De hjalp ikke. Så har kutta de ut nå da. Men de mnd jeg gikk på de var nok visstnok :(
 
God ettermiddag, eller noe sånt. I dag stod jeg opp 13.00 :O Galskap. Men hodet ga meg juling i natt, så hadde ikke sjangs. Mannen og lille dro ut og besøkte jobben hans :) I kveld skal hun til farmor, og være der i morgen så mannen kan være med meg på sykehuset. Dommedag føles det ut som. Det verste er at min store frykt er å bli avvist, alt annet føles helt greit å få høre. Alltid vært sånn. Aldri blitt avvist [emoji14]
Da hadde du godt av søvnen [emoji169]

Masse lykke til i morgen !!!
 
Jeg er i kjempehumør ja. Hodet verker.

Henter minste på sfo. Sier vi skal gå. Noe hu vet godt. Vi skal rydde rommet hennes. Advarer at om hu tuller mye, får hu rydde alene rotet sitt.

Hu tuller. Mye. Jeg må faktisk bære hu til bilen... Hodet sprenger mer.

Sa at om hu skal oppføre seg som en liten en, så får hu være en liten en. Tok barnesikring på døra hennes og kjørte hjem. Ga klar beskjed at jeg hjalp hu ikke annet enn med støvsuging pga oppførselen. Evnt fikk hu høre med storesøster om en avtale. At de hjelper med hverandres rom.

Hyling og grining ble det gitt. Hu vil på nettbrett og greier. Noe som ikke skjer før etter rommet og lekser er gjort.

Enda mer hyling og skriking fra hu...

Men.. Nå er hu oppe. De rydder eldste sitt rom først også hennes rom etterpå. Hører de hører musikk og ler nå.

Lei av å gi advarsler. Nå er det nok. Får lære seg å høre etter gitt.

Paracet og sofa før middagslaging starter nå :(

Fikk time hos tannlegen i morgen kl 1430 i det minste.
 
Jeg er i kjempehumør ja. Hodet verker.

Henter minste på sfo. Sier vi skal gå. Noe hu vet godt. Vi skal rydde rommet hennes. Advarer at om hu tuller mye, får hu rydde alene rotet sitt.

Hu tuller. Mye. Jeg må faktisk bære hu til bilen... Hodet sprenger mer.

Sa at om hu skal oppføre seg som en liten en, så får hu være en liten en. Tok barnesikring på døra hennes og kjørte hjem. Ga klar beskjed at jeg hjalp hu ikke annet enn med støvsuging pga oppførselen. Evnt fikk hu høre med storesøster om en avtale. At de hjelper med hverandres rom.

Hyling og grining ble det gitt. Hu vil på nettbrett og greier. Noe som ikke skjer før etter rommet og lekser er gjort.

Enda mer hyling og skriking fra hu...

Men.. Nå er hu oppe. De rydder eldste sitt rom først også hennes rom etterpå. Hører de hører musikk og ler nå.

Lei av å gi advarsler. Nå er det nok. Får lære seg å høre etter gitt.

Paracet og sofa før middagslaging starter nå :(

Fikk time hos tannlegen i morgen kl 1430 i det minste.
Huff. Ikke alltid like lett [emoji171] Men godt når de ler og hører på musikk. Da var det ikke så ille allikevel for lille.

Ta deg en pyst i bakken!
 
Takk! Som premie håper jeg pcn kommer i dag, men ser dårlig ut. Imorgen kanskje?
Fikk du ikke sporingsnummer? Sitter helst klistra på skjermen for å se hvor langt den er kommet. Om de ikke kommer i dag, håper jeg for i morgen. Ellers må du vente helt til tirsdag
 
Back
Topp