Skravletråd april

Da kan man gråte en skvett. Bestilt service for bilen. Som trengte en større service. Og dermed plussa det på seg på allerede 3000 kr, 3400 kr. Også nærma det seg jo EU kontrollen også. Så plusspluss. [emoji87][emoji85]

Bil er dyrt![emoji13]
 
Idag igjen, så langhelg. Må prøve å få bestilt en tannlegetime også. Kjenner ei tann bakerst har knukket i to og skjærer meg nå inn i kinnet :( Fryktelig ubehagelig.

Velvel. De advarte om det når jeg skulle prøve den sarotexen. Var 3-4 mnd på den det, så ødela den ene tanna mi :o Hurra liksom... Heldigvis helt bakerst. Så når de trekker den vises det ikke da :)
 
Da var man mett. Rester lagt av til mannen. Ser ut som han skal spise nok for 10 stk til [emoji87] Tenker at gjerne jeg kjører bort restene til mamma etter mannen har spist. Hun er alene og med valper. Så setter nok pris på noe mat hu da. Hu lager seg sikkert ikke annet enn skiver nå til middag

Tipper mamma setter pris på det![emoji173]️
 
Sola skinner, det er nydelig.

I går kveld spurte Facebook meg om jeg var "klar for snø i morgen" og jeg må si at jeg liker morgenens "i dag blir det skyfritt" bedre :-)

Ca 5 grader. Så ingen varme. 11,8 på måleren min. Men den står sola på borti kroken

I dag skal jeg gå en lang tur med lillemor og nyte været.

Og så skal vi
*foreldresamtale 1530 på skolen
*hente i bhg og spise meget kjapp middag (lagde pizzaboller i helga som skal tines i Micro)
*mellomste har danseforestilling som avslutning for barnedans 1730-19
*mannen har oppmøte 19.15 på skolen for avreise, han skal spille bortekamp (forball)
*mens jeg altså skal få tre barn i seng.
 
Er bittelitt opptatt med å prøve å holde liv i terminforum og tenker så det knaker på ca 19 tråder til eller noe sånn...
Så flott!!! Termingruppene trenger absolutt mer liv. Får vel kjøre på med en ny termin og barselsgruppe konkurranse en gang vel. Noen med? Forslag til premier?
 
Så flott!!! Termingruppene trenger absolutt mer liv. Får vel kjøre på med en ny termin og barselsgruppe konkurranse en gang vel. Noen med? Forslag til premier?
Premier irrelevant. Vår gruppe har ikke sjangs. Vi var vel 1/3 av deltskere i forhold til mange andre og bare 2-3-4 som faktisk skravlet noe særlig. Men vi hadde der gøy og fikk forumet opp fra dvalen så der var suksess for oss. Men premiene så jeg aldri særlig på for jeg visste at de ikke var for oss, ;-)


Kan muligens bli med igjen. Men da altså for gøy, ikke for å være den mest aktive gruppen
 
Back
Topp