Skravletråd april

Rydda stua i det minste. Får vel sette på en vask og gjerne hive meg i dusjen. Innså etter stua og sofaen ble tatt grundig. Under, over og oppi alle putene at jeg ble noe svett gitt [emoji39]
hehe ikke rart du blir svett når du står på sånn. Jeg er lat, vaskehjelpen er her. :P:)
 
Bør vel pakke litt i flytteesker før jeg henter snuppa i bhg, men vet ikke om jeg gidder i dag[emoji85]
 
hehe sorry:P
Følte jeg måtte gi henne litt ekstra i dag. Var mer rotete enn vanlig og klær sleng ++:P
Så hun fikk 200 mer og sjokolade:D
Sjokolade er godt [emoji56] Ferdig med bad, stua, soverommet vårt (unga får rydde sine egne gitt) og gang og trapp. Sier meg fornøyd. Får begynne på steika. Så kan jeg ta kjøkken mens den godgjør seg i ovnen :D Så sier jeg meg fornøyd for i dag :D
 
Sjokolade er godt [emoji56] Ferdig med bad, stua, soverommet vårt (unga får rydde sine egne gitt) og gang og trapp. Sier meg fornøyd. Får begynne på steika. Så kan jeg ta kjøkken mens den godgjør seg i ovnen :D Så sier jeg meg fornøyd for i dag :D
Veldig flink er du:D oohh digg middag da. Vi hadde hvitkøksmarinert svinestek mandagen.
 
Veldig flink er du:D oohh digg middag da. Vi hadde hvitkøksmarinert svinestek mandagen.
Åh. Det hørtes også skikkelig godt ut [emoji7] Blir lammestek her :D Skulle ha den på søndag, men det ble så travelt at jeg har ikke fått tid før i dag [emoji14] Haha
 
Åh. Det hørtes også skikkelig godt ut [emoji7] Blir lammestek her :D Skulle ha den på søndag, men det ble så travelt at jeg har ikke fått tid før i dag [emoji14] Haha
Nei ser den.
Og i går hadde vi fish tikka med ris.
I dag blir det spicy kyllingpølser og Rotmos. :D
 
Da var man mett. Rester lagt av til mannen. Ser ut som han skal spise nok for 10 stk til [emoji87] Tenker at gjerne jeg kjører bort restene til mamma etter mannen har spist. Hun er alene og med valper. Så setter nok pris på noe mat hu da. Hu lager seg sikkert ikke annet enn skiver nå til middag
 
Hjelpes... Ny mobil, ny app, uvant å finne frem innpå her. Hjelper ikke akkurat at jeg ikke har vært aktiv på mange mnd heller :o
 
hihi okei;)
Joda, leverte ungene rett før kjernetid så rett ut på sparkjøp. Vi glemte nemlig et pannebånd der i går:) Postet en pakke, handlet litt på barnas hus og noe småtteri vi manglet på matbutikken:) Vaskehjelpen her nå. Blir en dupp når hun er ferdig. Ingen store planer i ettermiddag. Guttungen skal være med farmor og søskenbarn. Lurer på om mannen skulle mure noe. Så får se hva jeg og frøkna finner på. :)
Aktiv dag med andre ord :D Håper den ble bra :)
 
Back
Topp