Skravletråd april

Det tok jo bare 45 min å dra ut den dumme tanna. Bedøvelsen er på vei ut. Og jeg må innom apotek for paralgin forte også. Minuset med å bo 1 time unna nå kjenner jeg [emoji23]
 
Visdomstenner?

Jeg tok to. En som bare var å vippe ut og en som var sånn fast.

Fikk sterke ibux, parafin forte og antibiotika. (pga betennelse)
Det var vondt lenge. (jeg tok ikke paralgin forte da, bare ibux og paracet for jeg ammet mellomste på den tiden)
 
Tre gutter på loftet. Nydeligste været siden juli, bjørkpollen (som gir min mer innetid innvilget) er ikke igang. Men inne skal de være.
 
Visdomstenner?

Jeg tok to. En som bare var å vippe ut og en som var sånn fast.

Fikk sterke ibux, parafin forte og antibiotika. (pga betennelse)
Det var vondt lenge. (jeg tok ikke paralgin forte da, bare ibux og paracet for jeg ammet mellomste på den tiden)
Visdomstennene er borte for lenge siden de. Var ei oppe bakerst som knakk i to :o Så den var jo kjempeskarp inni kinnet. Så måtte bare få den ut. Men den hang pokker godt fast til å være knukket.

Kan ikke ta ibux dessverre. Men paralgin forte er på plass nå i det minste :)
 
En dag med mye følelser -redsel og sinne. Siste pga bilen. Ringte fra barnehagen før i dag. Guttungen hadde falt og slått bakhodet . :/ det har gått bra altså ,men ble redd gitt huff
 
Idag igjen, så langhelg. Må prøve å få bestilt en tannlegetime også. Kjenner ei tann bakerst har knukket i to og skjærer meg nå inn i kinnet :( Fryktelig ubehagelig.

Velvel. De advarte om det når jeg skulle prøve den sarotexen. Var 3-4 mnd på den det, så ødela den ene tanna mi :o Hurra liksom... Heldigvis helt bakerst. Så når de trekker den vises det ikke da :)

Godt med langhelg![emoji1]
Håper du har fått time hos tannlege![emoji849]
 
Kan når jeg vil jeg også. I dag står barnerommene for tur. De får gjøre de selv gitt [emoji14]

Det gjorde hun absolutt. Må ta vare på de innimellom :)

Men fikk gleden av å holde de små valpene jeg da [emoji169][emoji169][emoji7]

Herlig med valpekos[emoji7]
 
Back
Topp