Så deiligOrdna meg for neste uke da. Så påskeferie med barna jeg da![]()
Jeg skal på jobb mandag og noen få timer onsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligOrdna meg for neste uke da. Så påskeferie med barna jeg da![]()
Storforlangende allerede i magen?Må komme meg opp av sofaen. Lille spiren kravler og sparker så kanskje gå litt så han for sove litt kanskje [emoji14]
Ikke så ille det da [emoji14] Brød skal jeg handle for fullt før helga da. Hive i frysa. Tipper de forsvinner rasktSå deilig
Jeg skal på jobb mandag og noen få timer onsdag.
Denne karen jobber hardt men tar ikke lang tid før han sovnerStorforlangende allerede i magen?![]()
fridager eller?
Har blå himmel og sol vi da, men kunne godt hatt regn siden vi er inne i dag [emoji14]
Heliumgass?
Det kan vi, for vi har samme været som i går [emoji14]Da kan vi jo bytte[emoji23]
Vurderer sterkt å trille tur. Da blir det ut sånn etter ca 4 timer. Sover vi inne og lufter før vi henter i bhg blir det noen timer lenger. Helt innenfor "normal" som mannen sier jeg skal praktisere. Han er ikke her og blir nervevrak av at hun går og snuser overalt og lager slafselyder med tunga som et sekund høres ut som hun tisser....
Hun er sånnsett klønete også, men ikke mer enn hva som er forventet for alderen. ;-)
Hei på dere [emoji4] hvordan går det?
Hahaha det der er så typisk! [emoji23]
Så bra daHjelper med en god natts søvn veldig da
Ikke kult nei.Ikke kult å tråkke oppi hundetiss hverken for deg eller snuppa[emoji15] skjønner du blir nervøs[emoji13]
Jepp. Akkurat detHun er vel ca sånn 15 måneders kløne[emoji23]
Takktakk. Frelsesarmeen er her og gjør sitt. Så jeg sitter i skjul med dere [emoji14]
Hørtes digg ut ! Kos deg på shopping![]()
Det var litt av en handleliste![]()
Seriøst skulle ha funnet frem scrap tingene mine og få blitt ferdig med påskeegget. Men sitter litt fast i hvordan jeg skal lage det....
Ordna meg for neste uke da. Så påskeferie med barna jeg da![]()
Det gjør man. I dag har vi faktisk sol, og da føles alt så mye bedre med en gangBlir så glad når sola skinner![emoji1]
Idag derimot....er det regn[emoji31]