Må komme meg opp av sofaen. Lille spiren kravler og sparker så kanskje gå litt så han for sove litt kanskje [emoji14]
Du får rugge h*n i søvn[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må komme meg opp av sofaen. Lille spiren kravler og sparker så kanskje gå litt så han for sove litt kanskje [emoji14]
Ikke kult nei.
Gikk oss tur i fine været vi
Så holder hun trolig fint til mannen kommer hjem i alle fall
Det gjør man. I dag har vi faktisk sol, og da føles alt så mye bedre med en gang
Å så kjedelig da. Regn er som oftest aldri gøy.
Så herlig å høre. Ikke No galt med det [emoji14] hehe
Men så ligger jeg like godt på senga med snuppa selv om jeg gikk tur i dag
Hun sov ikke så lenge. Og hadde 38,9 når hun våknet. Vil bare ammes og kose. Er trøtt
Så da la vi oss på senga for litt melk og hvile
TakkGod bedring
Her er det knall vær sol og bl0 himmel...er været så anderledes i Larvik?Da kan vi jo bytte[emoji23]
Så morsomt [emoji14] må huske det til neste bursdagsfestJepp, skal ha gassballonger til mellomste gutten[emoji1]
Føler meg ikke så kreativ og litt deppa når jeg ikke klarer å finne limpistolen... har ikke sett den heller etter at jeg flytta ...* sukk*Så kreativ du er da![emoji2]
Det funka dårlig det ble mer sparking men fikk i meg nok mat og rydda litt og plutselig ble det stille [emoji14]Du får rugge h*n i søvn[emoji1]
For ta det litt som det kommer og slappe av.Men så ligger jeg like godt på senga med snuppa selv om jeg gikk tur i dag
Hun sov ikke så lenge. Og hadde 38,9 når hun våknet. Vil bare ammes og kose. Er trøtt
Så da la vi oss på senga for litt melk og hvile
Haha jeg har aldri trengt en unnskylding * ler* bestemor kritisere meg for å gidde å se på "barne filmer" men hun har blitt tyst np som hun selv må oppdatere seg selv om hva som er innTil vårt "forsvar" så var det med sønnenMen Ole Brumm er koselig uansett
![]()
Vi må jo bare ta det som det kommer. Annet kan vi ikkeFor ta det litt som det kommer og slappe av.
Lille mann kom fra barnehagen full av energi. To min etter var han klar for senga..
Vi må jo bare ta det som det kommer. Annet kan vi ikkeFor ta det litt som det kommer og slappe av.
Lille mann kom fra barnehagen full av energi. To min etter var han klar for senga..
[emoji23][emoji23] Søvn er viktig for å fungere.Jeg blir amøbe om jeg ikke sover godt[emoji23]
[emoji23][emoji23] Søvn er viktig for å fungere.Jeg blir amøbe om jeg ikke sover godt[emoji23]
Jupp. Så lenge det varte [emoji14]Så koselig for oss![emoji1]
Ja. Utenom lommeboka [emoji23]Takk, shopping hjelper på alt![emoji2]
Ja [emoji7] Håper bare været er fintHerlig med påskeferie!![emoji1]
Disney er gøy. Satt alene å så på Skjønnheten og udyret her en dag jeg [emoji23]Haha jeg har aldri trengt en unnskylding * ler* bestemor kritisere meg for å gidde å se på "barne filmer" men hun har blitt tyst np som hun selv må oppdatere seg selv om hva som er inn![]()