Hjemme med guttungen nå. Får lage litt lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg aldri var så oppegående som gravidKjøpte rundt på kjøpesenter og loppemarked på lørdag. Jobbet på stallen lørdag og søndag. Og to timer på beite for å sjekke leget. Om hvordan det ser ut etter vintern....
Ja egenligTiden fyker når en har andre ting å tenke på
Men sånnsett er det jo litt greit og da![]()
Haha hva gjør frelsesarmeen hos dere?Takktakk. Frelsesarmeen er her og gjør sitt. Så jeg sitter i skjul med dere [emoji14]
Tror jeg aldri var så oppegående som gravidWonder woman
![]()
Hahaha. Nei. Er på ett dagsenter med eldre. Så frelsesarmeen er her og synger Jesussanger.Hæ? Gjør sitt?
Kristelig barnehage du jobber i?
De synger gitt [emoji87]Haha hva gjør frelsesarmeen hos dere?
Ikke lett. Men når man først begynner går det gjerne av seg selv?Seriøst skulle ha funnet frem scrap tingene mine og få blitt ferdig med påskeegget. Men sitter litt fast i hvordan jeg skal lage det....
Hvor skal dere?Ordna meg for neste uke da. Så påskeferie med barna jeg da![]()
Vel begynnte så flytta vi så nå må jeg bare finne alle tingene fant egget nåIkke lett. Men når man først begynner går det gjerne av seg selv?
Ingen plass. Blir gjerne litt kos i forbindelse med kino og fjellturer da. Men mannen skal jobbe. Så trenger ikke barna være alene hjemme da.Hvor skal dere?
På god vei da om egget er funnet [emoji14]Vel begynnte så flytta vi så nå må jeg bare finne alle tingene fant egget nå![]()
Ikke gå fra meg da [emoji56]Må komme meg opp av sofaen. Lille spiren kravler og sparker så kanskje gå litt så han for sove litt kanskje [emoji14]
Så digg daIngen plass. Blir gjerne litt kos i forbindelse med kino og fjellturer da. Men mannen skal jobbe. Så trenger ikke barna være alene hjemme da.
Hahah ja. Skal se om jeg kommer meg opp og finner frem tingene så kan jeg jobbe når l sover og på kveldenPå god vei da om egget er funnet [emoji14]
Terrasse ja. Travelt nok bare det også [emoji14] Men godt hva som er gjort daSå digg daher blir det terrase reprasjon maling og levere hestene på stutteriet
Hørtes fornuftig utHahah ja. Skal se om jeg kommer meg opp og finner frem tingene så kan jeg jobbe når l sover og på kvelden