Skravletråd april

Kjøpte rundt på kjøpesenter og loppemarked på lørdag. Jobbet på stallen lørdag og søndag. Og to timer på beite for å sjekke leget. Om hvordan det ser ut etter vintern....
Tror jeg aldri var så oppegående som gravid:p Wonder woman:cool:

Tror jeg aldri var så oppegående som gravid:p Wonder woman:cool:

Kan ikke kalle meg oppegående. Gikk på veggen i går .... lå på sofaen fra kl 1500 til 2000 så var det rett i sengs.

Ennå klarer jeg ikke å gjøre stort ble litt overivrig i helga :/

Hæ? Gjør sitt?
Kristelig barnehage du jobber i?
Hahaha. Nei. Er på ett dagsenter med eldre. Så frelsesarmeen er her og synger Jesussanger.

Jeg er ikke så kristelig. Så satte meg litt bortgjemt da ;) Kan ikke sitte å være uhøflig rett foran de så [emoji23] Nå ser de meg ikke uansett

Seriøst skulle ha funnet frem scrap tingene mine og få blitt ferdig med påskeegget. Men sitter litt fast i hvordan jeg skal lage det....
Ikke lett. Men når man først begynner går det gjerne av seg selv?

Må komme meg opp av sofaen. Lille spiren kravler og sparker så kanskje gå litt så han for sove litt kanskje [emoji14]
Ikke gå fra meg da [emoji56]

Går fint gitt. 1 time til så er det middag her. Så da må jeg bevege meg igjen jeg også

Ingen plass. Blir gjerne litt kos i forbindelse med kino og fjellturer da. Men mannen skal jobbe. Så trenger ikke barna være alene hjemme da.
Så digg da:) her blir det terrase reprasjon maling og levere hestene på stutteriet

Back
Topp